וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-MMA חיים גוזלי ניצל מניסיון רצח באוקראינה

הלוחם בן ה-51, מאמנו ובנו נלקחו כבני ערובה לפני תחרות וחולצו על ידי המשטרה המקומית. למרות זאת עלה לקרב וניצח: "ניצלנו מניסיון רצח. מבריחים אותנו לגבול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

לוחם ה-MMA הוותיק חיים גוזלי חשף אמש (חמישי) כי ניצל מניסיון רצח בעת ששהה בתחרות באוקראינה. "חברים, כרגע אני רק יכול לכתוב שאתמול ניצלנו מניסיון רצח!", כתב גוזלי בחשבון האינסטגרם שלו, "לא יכול להוסיף פרטים. הטלפונים שלנו נמצאים אצל המשטרה המקומית. חשוב לציין שאנחנו בסדר. אנחנו לא מוותרים! היום נעלה לקרב ונביא את החגורה, ונטוס מפה לארץ הקודש שלנו".

לאחר מכן העלה גוזלי העלה עדכון וכתב: "חברים ניצחתי, מבריחים אותנו לגבול. אגיע למקום נורמלי אכתוב על כל הסיפור".

חיים גוזלי. יחצ,
אחר כך עלה לקרב וניצח. גוזלי/יחצ

על פי הפרטים שדווחו עד כה, גוזלי ביחד עם מאמנו בן אל חסיד ובנו לוחם ה-MMA אלעד גוזלי היו בני ערובה על ידי חמושים באוקראינה. השלושה הותקפו בבית המלון שלהם והיו במצור עד ששוחררו על ידי המשטרה המקומית אחרי כשעתיים. למרות זאת הוא המשיך להתחרות בתחרות שאליה הגיע, ניצח את הקרב, ולאחר מכן המשטרה עזרה לצוות לעזוב את המדינה דרך הגבול עם רומניה.

גוזלי בן ה-51 היו לוחם ג'יו ג'יטסו שהחל להתחרות ב-MMA בשנת 1998. הוא רשם מאזן של 6 ניצחונות מול שלושה הפסדים לפני שפרש ועבר קטגוריה. הוא היה לוחם ה-MMA הראשון שהתחרה במדיסון סקוור גארדן. בשנת 2019 פרש מפעילות, אך חזר לאחר שנה אחת להתחרות. מאז החלה המלחמה עסק גוזלי בהסברה למען ישראל בעולם. מלבד האב, גם הבת אגם והבן אלעד הם לוחמים באומנויות לחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully