וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביקשו שמנור יוריד פרופיל, היה מפחיד לדבר עברית"

דנה וושצינה, זוגתו של מנור סולומון, הגיעה ל"מחוץ לקווים" ושיתפה על החיים באנגליה כיהודים בזמן המלחמה, המסרים מטוטנהאם, הסיבה שהוא לא חזר העונה והיכן הם יהיו בעונה הבאה

מחוץ לקווים, 30.5/מערכת וואלה, אולפן וואלה

זוגתו של מנור סולומון, דנה וושצינה, הגיעה לאולפן "מחוץ לקווים" עם לירון שרון וחשפה כי אין להם שום כוונה לעזוב את אנגליה בעונה הבאה. אמנם לא ברור אם הקשר ימשיך בטוטנהאם אחרי עונה שבה מיעט לשחק בעקבות פציעה, אבל המטרה היא בהחלט לרשום עונת פרמיירליג שלישית ברציפות, אחרי עונה ראשונה מוצלחת בפולהאם.

בפתיחת הריאיון אמרה וושצינה על השנה האחרונה שהייתה מאתגרת במיוחד: "קשה לראות את מנור נלחם יום-יום לחזור לשחק כדורגל. מאמינה שזה יקרה בקרוב".

מתי מנור יחזור לשחק: "הוא ייפתח את העונה הבאה. הוא כל כך חזק וזה מעורר השראה לראות אותו עושה הכל בשביל לחזור".

מנור סולומון, דנה וושצינה. ספורט 1
וושצינה ומנור סולומון. "אנחנו נשארים באנגליה"/ספורט 1

השיקום שעובר ומדוע לא הצליח לחזור לשחק העונה, כפי שקיוו תחילה בטוטנהאם: "מתסכל לראות אותו מהצד פצוע בלי אפשרות לעזור לו. זה שאב אותי מאוד וזה משפיע על כל החיים. הסיבה שהוא לא חזר? היה המון חוסר מזל של המנתח. הוא יצא מזה חזק יותר''.

כיצד ההרגשה להיות ישראלי באנגליה בימים אלו: "בהתחלה הייתה בהלה גדולה. בטוטנהאם ביקשו שמנור יוריד פרופיל. מפחיד היה לדבר עברית, קיבלנו עשרות תגובות שנאה. מנור דיבר עם ילדים פצועים ומפונים, עשה כל מה שהוא יכול בשביל לשמח. גם עם אנשים שהגיעו ללונדון. הוא בראש ובראשונה גאה שהוא יהודי".

על הכישלון לעלות ליורו: "מנור לקח את זה ממש קשה, הרגיש שזה שלו. בשנים הבאות הוא יפצה על זה".

לסיום, הצהירה וושצינה: "אנחנו נשארים באנגליה. אין כיוון לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully