וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסה בחצי השני? בהפועל ת"א מרוצים: "המטרה לנצח"

31.5.2024 / 8:10

החבורה של דדאס שמטה יתרון 21 בדרך להארכה נגד הפועל חיפה, אבל במועדון מסתכלים על חצי הכוס המלאה, גינת: "נבוא לגמור את העבודה ביום ראשון. שיחקנו לפרקים טוב ולפרקים מאוד רע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

הפועל תל אביב עשתה אמש (חמישי) צעד נוסף בחלומות האליפות שלה כשגברה 91:100 בתום הארכה על הפועל חיפה ברוממה ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בשיטת הטובה מחמישה משחקים. האדומים ינסו לסיים את הסדרה ביום ראשון הקרוב (21:05) בהיכל שלמה.

בהפועל קיוו למשחק חלק כמו במפגש הראשון נגד החבורה מהכרמל, והפתיחה אותתה להם שכך יהיה. השחקנים של סטפנוס דדאס ברחו ל-12:31 בפתיחת הרבע השני, עם יכולת טובה של קסבייר מנפורד ובר טימור, אלא שחיפה החלה לחזור ונשארה במשחק עד המחצית. יכולת טובה של האדומים העלתה אותה ל-53:74, אחרי נקודת האמצע של הרבע השלישי, אך פה היא נתקעה לחלוטין. עד לסיום המשחק ההגנה לא תפקדה, ההתקפה נתקעה וחיפה רצה כמעט לניצחון, אך רק להארכה עם 89:89. בתוספת הזמן העומק והאיכות של שחקניו של דדאס הכריעו.

מנפורד הוביל את קלעי הפועל תל אביב עם 25 נקודות ב-34 דקות אחרי תקופה לא טובה, כשבר טימור שמיעט לזרוק לאחרונה קולע 16 נקודות במשחק מצוין, ותומר גינת מוסיף דאבל דאבל מרשים עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים כולל שלשות חשובות.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
העומק והאיכות של שחקניו של דדאס הכריעו/מאור אלקסלסי
תומר גינת, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"ניצחון חשוב". תומר גינת/מאור אלקסלסי

"ניצחון בפלייאוף זה ניצחון, כמו שניצחנו ב-30 במשחק הראשון וזה לא עניין אותנו, ניצחנו פה בהארכה במשחק השני, לפרקים טוב ולפרקים מאוד רע, אבל ניצחון חשוב, נגיע ביום ראשון לגמור את העבודה אצלנו בבית ולהתקדם הלאה", סיכם גינת.

בהפועל גיבו את החלטתו של דדאס, במצב של 87:89 לבצע עבירה לשלוח את ג'ון דיוויס לקו העונשין, כדי להעניק לקבוצתו את ההזדמנות לנצח ולמנוע מחיפה את ההזדמנות שלה לגמור את המשחק לפני הארכה. "זאת הייתה החלטת מאמן, הוא אמר לעשות עבירה, זאת הגישה שלו", סיכם גינת, "היה לאקס הזדמנות לנצח את המשחק, הלכנו להארכה, ידענו שאנחנו קבוצה יותר טובה והאמנו בעצמנו. בסוף עשינו את העבודה".

במועדון בעיקר שמחו על הניצחון ולא רצו להיכנס למרה שחורה על הקריסה בסוף המשחק: "אם ננצח את המשחק ביום ראשון, לא יזכרו מה קרה במשחק הזה", אמר אחד מאנשי המועדון ביציאה מהאולם, "בפלייאוף יש מטרה אחת, וזה לנצח את המשחקים. יש צוות מקצועי שיבין מה לא עבד בסוף המשחק, יעשה את ההתאמות וידאג שבעתיד יהיו לנו פחות דפיקות לב".

אנשי הקבוצה באו בטענות לאבטחה ברוממה שאפשרה לאוהדי הפועל חיפה בפתיחת המשחק להתקרב בצורה משמעותית לאוהדים האדומים שישבו בצד השני של האולם החיפאי ולהשליך חפצים לעבר הקהל, מה שגרר עימות קצר. מנגד באולם בחיפה באו בטענות לאנשי הפועל על כך שכיסאות ביציעים נשברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully