וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסון ובטובינסיקה יעלו? סנט אטיין מובילה 1:2 במבחנים

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 23:46

קבוצת הפאר שרוצה לחזור לליגה הצרפתית הבכירה אחרי שנתיים, ניצחה את מץ במשחק הביתי והשיגה יתרון לקראת הגומלין ביום ראשון. 72 דקות למגן ששיחק העונה במכבי תל אביב, 90 לאקס מכבי חיפה

מחוץ לקווים, 30.5/מערכת וואלה, אולפן וואלה

האם סנט אטיין תחזור לליגה הצרפתית הבכירה אחרי שנתיים בליגת המשנה? הירוקים ניצחו הערב (חמישי) 1:2 את מץ במשחק המבחנים הביתי על המקום בליג 1, ותתארח אצלה לגומלין ביום ראשון.

סנט אטיין התחילה את העונה בצורה איומה, אבל התאוששה במהלכה לאחר חילופי המאמנים וחזרתו של איבן מאסון מהשאלה במכבי תל אביב ועלתה כבר למקום השני, לפני ששמטה אותו במחזורי הסיום. היא ניצחה את רודז בפלייאוף והגיעה למפגש עם מץ, קבוצת יו-יו קבועה שסיימה במקום ה-16 בליגה הראשונה ולא רוצה לרדת שוב תוך עונה אחת בלבד, בתקווה להשיג תיקון שנתיים אחרי ההפסד באותו מעמד לאוקזר בתום דרמת פנדלים שהורידה אותה אחרי 18 שנה.

מאסון (72 דקות) פתח בהגנת המארחת יחד עם דילן בטובינסיקה, אקס מכבי חיפה, ובדקה ה-19 היה זה איברהים סיסוקו שסידר יתרון עם הקפצה אלגנטית. הבלם הוותיק איסמעאל טראורה השווה עבור מץ בנגיחה בדקת הסיום של המחצית הראשונה, אבל מתיו קפארו בישל בשנית, הפעם לאירבן קרדונה שהכריע בדקה ה-81 כשהקדים יציאה רעה של השוער אלכסנדר אוקיג'ה והקפיץ את עשרות האלפים בסטאד ז'ופרואה גישאר.

איבן מאסון שחקן סנט אטיין. JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP, GettyImages
אליפות ועליית ליגה בעונה אחת? איבן מאסון/GettyImages, JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP

סיכום העונה בצרפת

אלופה: פריז סן ז'רמן
ליגת האלופות: מונאקו, ברסט
מוקדמות ליגת האלופות: ליל
ליגה אירופית: ניס, ליון
קונפרנס ליג: לאנס

עלו: אוקזר, אנז'ה
ירדו: קלרמון, לוריין
מבחנים: מץ מול סנט אטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully