וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן הגיב לביקורות: "אנחנו משעממים, אבל מנצחים"

כוכב נבחרת צרפת ענה למבקרים במסיבת עיתונאים לקראת יורו, התייחס לסוגיית האולימפיאדה וגם לעתידו: "יורו אחרון? תלוי במאמן"

תקציר: נבחרת צרפת - נבחרת גרמניה 2:0/ספורט1

אחרי ההגעה של נבחרת צרפת למתחם האימונים 'קלרפונטן", התייצבו הערב (חמישי) שחקני נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן ויוסוף פופאנה, למסיבת עיתונאים לקראת היורו שיחל בעוד שבועיים בגרמניה.

גריזמן נשאל על הרצון להופיע בטורניר הכדורגל האולימפי שיתקיים בפריז הקיץ: "הרצון שלי הוא תמיד להופיע בנבחרת, זה יהיה חלומי. אבל זו החלטה של המועדון, שבינתיים לא מעוניין בזה. זה יוחלט כנראה ממש ברגע האחרון, אבל זה לא יטלטל את עולמי".

"זה תלוי ברמה שלי על המגרש, בפן המנטלי והאם המאמן ירצה שאמשיך" ענה גריזמן לגבי הסיכוי שמדובר ביורו אחרון שלו כשחקן, "אבל תמיד רציתי לשחק עבור הנבחרת, זו גאווה לייצג את המדינה שלי. זה לא משנה אם אפילו אהיה שחקן מחליף, תמיד אתייצב".

גריזמן ניסה להסביר מה צריך בשביל ללכת עד הסוף: "בשביל להגיע רחוק, צריכה להיות לך הגנת ברזל. ואז יש כבר את אמבפה, דמבלה, ז'ירו. זה הבסיס שלנו, להיות קשוחים הגנתית ולא לתת ליריבה מתנות. זה משעמם לצפייה, אבל זה עוזר לך לנצח".

"היומיים-שלושה הראשונים הם קשים", ניסה גריזמן להסביר לגבי ההכנות ליורו, "הרגליים כואבות, אבל זה ילך וישתפר עם הזמן".

אנטואן גריזמן באימון נבחרת צרפת. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
"זה הבסיס של הנבחרת, להיות קשוחים הגנתית". אנטואן גריזמן באימון הנבחרת/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

פופאנה התייחס לאפשרות שיעבור לפ.ס.ז': "יש לי עוד שנה בחוזה. דיברתי עם ההנהלה (מונאקו) על זה. זה לא סוד. יש לנו הסכמה על שדרוג במעמד. אם זה לא יקרה, זו תהיה העונה האחרונה שלי שם. האם אני רואה את עצמי בפ.ס.ז'? לא בהכרח, אם זה יגיע, למה לא? ואם לא, לא יהיו לי סיוטים בלילה בגלל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully