וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הפתעות, חוץ מאחת: אלקראס ושביונטק ניצחו, רובלב הודח

הספרדי התקשה מעט מול קורדה, אך המשיך לשמינית הגמר. גם המדורגת 1 בעולם בסיבוב הבא, ארנלדי הדהים את הרוסי. גם סינר וגוף עלו

מחוץ לקווים, 30.5/מערכת וואלה, אולפן וואלה

הגשם בפריז מקשה בינתיים על התקדמות המשחקים ברולאן גארוס, ומארגני הטורניר מקווים שביום שישי המצב ישתפר והסיבוב השלישי יוכל לצאת לדרך כמתוכנן. התחזית היא ליום גשום נוסף, לפני שביום שבת הממטרים ייפסקו לפחות לכמה ימים.

אנדריי רובלב טניסאי רוסי. GettyImages
הדחה מוקדמת לרוסי. רובלב/GettyImages

גברים

ב-2022 קרלוס אלקראס (3, ספרד) נפגש עם סבסטיאן קורדה (27, ארה"ב) בסיבוב השלישי והביס אותו 4:6, 4:6, 2:6. הפעם, זה הלך הרבה יותר קשה למי שעדיין לא הגיע לגמר הרולאן גארוס בקריירה, על אף ההצלחה היחסית על משטח החימר. כבר במערכה הראשונה כל אחד מהטניסאים איבד את ההגשות שלו, אך לקראת סוף המערכה, הספרדי שבר את קורדה והשיג 4:6. המערכה השנייה הגיעה לשובר שוויון, ורק אחרי שעה ו-13 דקות, אלקראס עלה ל-0:2. המערכה השלישית כבר הייתה כמעט כולה של המדורג 3 בעולם ששבר את האמריקאי במשחקון ההגשה השני שלו והשיג 3:6 בדרך לשמינית הגמר.

יאניק סינר (2, איטליה) לא התקשה נגד פאבל קוטוב הרוסי, שמדורג 56 בעולם והמשיך לסיבוב הבא. האלוף מאוסטרליה רוצה להמשיך ולשבור את תקרת הזכוכית שלו בפריז שעד היום הייתה הגעה לרבע הגמר. סינר ניצח 4:6, 4:6, 4:6 עם שבירה אחת בכל מערכה וניצחון שני ברציפות על הרוסי, אותו ניצח גם בטורניר במדריד.

במשחק הראשון של הגברים היום, כבר הגיעה הפתעה גדולה כשאנדריי רובלב, הרוסי המדורג 6 בעולם, סיים את דרכו בטורניר כבר בסיבוב השלישי עם 3:0 למתאו ארנלדי המדורג 35 בעולם. המערכה הראשונה המשיכה לשובר שוויון שהסתיים ב-6:8 ו-0:1 במערכות לטובת ארנלדי. המערכה השנייה הציגה את ההסתבכות של רובלב שכבר במשחקון ההגשה הראשון נשבר, הצליח לחזור ל-1:1, אך נשבר עוד פעמיים בהמשך ועם 2:6 ארנלדי עלה ל-0:2 במשחק. שבירה אחת הספיקה לאיטלקי כדי להשלים 4:6 ולעלות לסיבוב הבא על חשבון הרוסי שהיה פייבוריט להגיע רחוק בטורניר.


משחקים נוספים:

הוברט הורקאץ' (8, פולין) - דניס שפובאלוב (קנדה)
סטפנוס ציציפאס (9, יוון) - ז'אנג ז'יז'ן (סין) 3:6, 3:6, 1:6
גריגור דימיטרוב (10, בולגריה) - זיזו ברחס (בלגיה)
בן שלטון (15, ארה"ב) - פליקס אוז'ה עליאסים (21, קנדה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קוקו גוף טניסאית אמריקאית. GettyImages
טיילה בדרך לסיבוב הבא. גוף/GettyImages
איגה שביונטק טניסאית פולנית. GettyImages
ממשיכה בשלה בטורניר האהוב. שביונטק/GettyImages

נשים

איגה שביונטק (1, פולין) לא התקשתה נגד מארי בוזקובה הצ'כית בדרך לסיבוב הבא עם 4:6, 2:6 מהיר שהסתיים תוך שעה ו-35 דקות. הפולנייה מחפשת זכייה שלישית ברציפות ורביעית בסך הכל בגרנד סלאם הצרפתי, ועל אף שבוזקוב הצליחה לשבור אותה במערכה הראשונה, היא הצליחה לשבור פעמיים ולהשיג יתרון במערכה הראשונה. בשנייה היא כבר טיילה עם שתי שבירות מהירות ו-0:4 שהמשיך ל-2:6 קליל, והיא תפגוש את אנסטסיה פוטפובה הרוסית בסיבוב הבא.

קוקו גוף (3, ארה"ב) ששייטה בבטחה לסיבוב השלישי עם שני ניצחונות קלים, פגשה את המדורגת 32 בעולם, דיאנה יסטרמסקה. לפני קצת יותר מחודש האמריקאית ניצחה את האוקראינית 4:6, 1:6 במדריד, וגם הפעם זה לא הלך קשה מדי עבור הטניסאית האמריקאית. במערכה הראשונה היא שברה את יסטרמסקה פעמיים עם 2:6 מהיר, ובמערכה השנייה הדברים מעט הסתבכו כשהאוקראינית הצליחה לשבור את גוף פעמיים. במצב של 2:5 לגוף, יסטרמסקה הצליחה למתוח אותה ושברה אותה פעם נוספת, אך נכנעה בהמשך 6:4 וראתה את האמריקאית ממשיכה לסיבוב הבא.

משחקים נוספים:

מרקטה וונדרושובה (5, צ'כיה) - קלואה פאקה (צרפת) 1:6, 3:6
אונס ג'אבור (8, תוניסיה) - ליילה פרננדז (31, קנדה) 4:6, 6:7 (4)
לודמילה סמסונובה (17, רוסיה) - אליזבתה קוצ'יארטו (איטליה) 7:6 (4), 6:2
אולגה דנילוביץ' (סרביה) - דונה וקיץ' (קרואטיה) 6:0, 5:7, 6:7 (8)
סופיה קנין (ארה"ב) - קלרה טאוסון (דנמרק) 6:2, 7:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully