וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עלתה ל-0:2 עם 91:100 אחרי הארכה

האורחת הייתה כבר ביתרון 21, אבל החיפאים גררו את המשחק להארכה, שם קלעו שתי נקודות בלבד. מנפורד הוביל את התל אביבים עם 25 נקודות, המילטון עם 29 בחיפה

הפועל תל אביב עלתה הערב (חמישי) ליתרון 0:2 מבטיח בסדרת רבע גמר הפלייאוף על הפועל חיפה, כשביום ראשון תוכל לסגור את הסדרה בהיכל קבוצת שלמה. התל אביבים שלטו לאורך רוב המשחק והגיעו באמצע הרבע השלישי ליתרון 21, אבל קאמבק עם ריצת 6:22 של הפועל חיפה בהובלת אלכס המילטון הוביל את הקבוצות להארכה.

בהארכה להפועל חיפה כבר נגמר האוויר כשקלעה שתי נקודות בלבד בכל חמש הדקות, מנגד הפועל תל אביב קלעה 11 והמשחק נגמר בניצחון נוסף של הקבוצה של דדאס והיא מרחק נגיעה מחצי גמר שני ברציפות. המקומיים קיוו לנצח משחק פלייאוף בפעם הראשונה מאז שנת 2000, אבל ייאלצו להמשיך לנסות לעשות זאת דווקא במשחק השלישי בסדרה בתל אביב, עם הגב אל הקיר.

קלעו להפועל חיפה: אלכס המילטון (10 מ-14 לשתיים) 29 נקודות, מרקוס בינגהאם (10 ריב') 18, דקאראי טאקר 16, ג'ון דייויס 12, גור לביא 11, דניאל רוזנבאום 5. עמית שמחון ועמית גרשון שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: אקסבייר מנפורד 25 נקודות, בר טימור 16 נקודות, ג'יילן הורד 15, תומר גינת (13 ריב', 7 אס', פלוס 26) וטיילר אניס 14 כ"א, ג'ון הולנד 9, אייזיה מיילס 3, גיל בני ועידן זלמנסון 2 כ"א. דאסטי האנאס וגל שטרנברג שותפו ולא קלעו.

שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל, גיל בני משמאל. מאור אלקסלסי
שרדו מותחן ועלו ל-0:2. שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל בסיום/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח בסל של ג'יילן הורד מהפועל ונקודות של אלכס המילטון מנגד, אך הפועל תל אביב המשיכה לקלוע כשהמארחת לא מוצאת את הטבעת וסל של תומר גינת הוביל את גודס לקחת פסק זמן. 2:10 להפועל תל אביב בתוך שלוש דקות. חיפה חזרה מפסק הזמן עם שלשה של ג'ון דייויס, אבל האורחים המשיכו לקלוע ועלו ליתרון דו-ספרתי. הריצה של התל אביבים נמשכה וסל עם עבירה של בר טימור חתמו את הרבע בתוצאה 12:28 לאורחת.

רבע 2

האורחת כבר עלתה ליתרון 19, כשהמילטון ולביא בחיפה מנסים לעצור את הבריחה מעט. 18:33 להפועל תל אביב, שלוש וחצי דקות בתוך הרבע. הריצה של הפועל חיפה נמשכה עם סל של מרקוס בינגהאם וגור לביא שהורידו את ההפרש לשבע בלבד. הפועל תל אביב חזרה לקלוע ומנפורד עם שלשה על הבאזר קבע את תוצאת המחצית, 35:49 להפועל תל אביב.

אלכס המילטון מול ג'יילן הורד. מאור אלקסלסי
29 נקודות שלו לא עזרו לחיפה לנצח את המשחק. אלכס המילטון/מאור אלקסלסי

רבע 3

המחצית השנייה נפתחה בנדנדת סלים בין הקבוצות כשההפרש נע סביב ה-14 בארבע הדקות הראשונות. שלשה של המילטון יחד עם חטיפה וקליעות עונשין של לביא הורידו ל-60:49 קצת יותר מחמש דקות לסיום הרבע. האורחת לא נבהלה ונקודות של אניס וטימור הביאו ליתרון שיא של 20, שלוש וחצי דקות לתום הרבע. דייויס סחט עבירה בחדירה לסל והחזיר את ההפרש ל-14. 62:76 לאורחים בתום הרבע השלישי.

רבע 4

טאקר והמילטון הורידו את ההפרש לחד-ספרתי בפתיחת הרבע האחרון. ההפרש קוזז כבר ל-7 בלבד אבל גינת והולנד עם שלשות נתנו לדדאס אוויר לנשימה, 71:84 שש דקות לסיום. הפועל חיפה מסרבת לוותר, ונקודות של טאקר ובינגהאם פתחו את המשחק מחדש, 80:84 להפועל תל אביב, שלוש וחצי דקות לסיום. המארחת כבר השוותה אבל גינת עם שלשה גדולה דקה וחצי לסיום, החזיר את הפועל ליתרון, 84:87. בינגהאם הוריד את ההפרש לנקודה, טיילר אניס עם סל בצד השני החזיר את האורחים ליתרון שלוש, פחות מדקה לסיום. איבוד כדור של הפועל וקליעות עונשין של דייויס הביאו לשוויון 89:89, 11.5 שניות לסיום. בכדור האחרון מנפורד החטיא לשלוש והמשחק הולך להארכה. 89:89 בסיום 40 הדקות.

שחקני הפועל חיפה כדורסל. מאור אלקסלסי
היו קרובים, אבל בהארכה נגמר להם האוויר. שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

הארכה

הפועל חיפה לא קלעה שלוש דקות בתוך ההארכה, והאורחים בריצת 0:9 עלו ליתרון מבטיח 89:98. בסיום 91:100 להפועל תל אביב, שעולה ליתרון מבטיח 0:2 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully