וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הארכה: עירוני קרית אתא ניצחה 84:94 את מכבי רמת גן

האורחת כפתה הארכה, אבל ריצת 2:15 בהובלת סטיבנס (24 נק' ו-9 ריב'), בייטמון (19 נק' ו-10 אס') ופלטין (20 נק' ו-6 חט') העלתה את המארחת ל-0:2 בסדרת רבע הגמר

ספק אם במכבי רמת גן חשבו שככה שלב הפלייאוף יפתח עבורם. אחרי ההפסד הדרמטי 95:94 לעירוני קרית אתא במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר, הקבוצה של שמוליק ברנר רצתה להשוות את הסדרה, והערב (חמישי) היא כבר הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי, לצאת לריצה גדולה ברבע האחרון, אבל בהארכה נכנעה למארחת 94:84, והיא בפיגור 2:0 בסדרה.

הפתיחה הייתה שייכת לרמת גן שבעזרת מייקל דבו (10 נק') ואדם אריאל (12 נק') יצאה לריצת 2:11. אמין סטיבנס (24 נק' ו-9 ריב') החזיר את המארחת לעניינים בריצה משל עצמו וקבע יתרון 21:22 לקרית אתא בסוף הרבע הראשון. הרבע השני המשיך את ההתמודדות הצמודה, עד שבדקות הסיום שלו נוני אומאט (18 נק') סידר לאורחת יתרון 36:41 בהפסקה.

הרבע השלישי היה בסימן גיא פלטין (20 נק' ו-6 חט') שכיכב והוביל ריצת 0:13 מדהימה ללא סל של רמת גן במשך יותר מחמש דקות ויתרון 51:56 לקראת הרבע האחרון. אם הרבע הקודם היה בסימן קרית אתא, הרביעי היה בסימן ריצת 4:16 מדהימה של רמת גן, אך פלטין שוב היה האיש של קרית אתא ושלח את המשחק להארכה עם 74:74. חמש הדקות האחרונות כבר היו של קבוצה אחת על הפרקט עם ריצת 2:15 של המארחת, כשגם ג'יימס בייטמון (19 נק' ו-10 אס') נצץ וקירב את קרית אתא לשלב חצי הגמר.


קלעו לקרית אתא: אמין סטיבנס (9 ריב') 24, גיא פלטין (6 חט') 20, ג'יימס בייטמון (10 אס') 19, ג'יי ג'יי קפלן (10 ריב') 12, אקה פרואיט 7, רז אדם ובן שרף 6 כ"א. תומר פורת, יהב שטרית ואייזיאה מויסיוס שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי רמת גן: נוני אומאט 18, איתי מושקוביץ', אדם אריאל וג'ורדן כהן (5 ריב') 12 כ"א, ג'יי פי טוקוטו (9 ריב') ומייקל דבו 10 כ"א, כרם משעור ובניה סרור 4 כ"א, מנגוק מתיאנג (7 ריב') 2. יובל שניידרמן שותף ולא קלע.

ג'יי פי טוקוטו מכבי רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן,
בדרך לאבד את הסדרה? טוקוטו/שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

מהלך המשחק

רבע 1

האורחת פתחה טובה יותר ועלתה ליתרון 2:11 עם שלשה של אדם אריאל, שגרמה לשרון אברהמי לקחת פסק זמן מוקדם. דבו קבר שלשה נוספת וההפרש המשמעותי נשמר מקרית אתא. בייטמון דייק פעמיים מהקו וסטיבנס בלייאפ הוריד את היתרון של רמת גן לנקודה בלבד. ריצת 0:7 של המארחת נקטעה עם סל סרור, בעוד אומאט סחט סל ועבירה והגדיל את היתרון מחדש ל-6. סטיבנס המשיך להוביל את קלעי קרית אתא ובריצה נוספת קבע 21:22 בסוף הרבע הראשון.

רבע 2

רז אדם פתח את הרבע השני עם עבירה בלתי ספורטיבית שהעניקה לרמת גן את השוויון. דבו החזיר את המומנטום לקבוצה של שמוליק ברנר, רגע לפני שסטיבנס הגיע לדו ספרתי והשווה שוב את התוצאה. אומאט נשלח פעמיים לקו, אבל ריבאונד ההגנה הרע של רמת גן סייע לקרית אתא להשוות פעם אחר פעם את התוצאה ולראות את פלטין מעלה אותה ליתרון. שתי שלשות של אומאט וג'ורדן כהן העבירו את היתרון לרמת גן, וסל של אדם מחוץ לקשת קבע 34:37, שתי דקות לסיום הרבע. אומאט המשיך להיות האיש הבולט של ברנר בשניות האחרונות של המחצית, אליה ירדה רמת גן ביתרון 36:41.

מייקל דבו מכבי רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן,
רוצים לשמור על היתרון עד הסיום. דבו/שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

רבע 3

קרית אתא פתחה נהדר את הרבע השלישי, כשסל של סטיבנס ושלשה של פלטין השוו את התוצאה ל-41:41. הריצה של המארחת עלתה ל-0:10 עם שלשה של בייטמון ורמת גם ללא נקודות במשך חמש דקות מפתיחת הרבע. פלטין המשיך את הדהירה ל-0:13, עד שאומאט עצר אותה והצליח להוריד את ההפרש ל-5. בייטמון עם סל נוסף מחוץ לקשת כבר שם את קרית אתא על 16 נקודות ברבע מול 3 בלבד של רמת גן, כשהיתרון צמח ל-8. עוד שלשה של פלטין קבעה יתרון דו ספרתי ראשון הערב, לפני שכהן צמצם עם אחת משלו. בן שרף רשם נקודות ראשונות , טוקוטו חתך את ההפרש ל-5 עם 51:56 לקרית אתא לקראת רבע אחרון מותח.

רבע 4

שרף הגדיל את היתרון של קרית אתא ל-8, אריאל הוריד ל-5 עם שלשה חשובה ואדם עם אחת משלו קבע 54:62 למארחת. פלטין וטוקוטו דייקו כל אחד מהקו ואומאט צמצם ל-3 בלבד עם לייאפ יפה. הריצה של רמת גן המשיכה עם עוד נקודות של אומאט בצבע שהוריד את ההפרש לנקודה וגרם לאברהמי לקחת פסק זמן. שלשה ענקית של מושקוביץ' העבירה את היתרון לרמת גן לראשונה מאז תחילת הרבע השלישי ואריאל הגדיל אותו ל-66:70 בריצת 4:16. קפלן דייק מחוץ לקשת והוסיף נקודות מהצבע כדי להוריד את ההפרש לנקודה ופלטין עם עוד שלשה קבע 74:74 והארכה.

אדם אריאל מכבי רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן,
הסתבכו. אריאל/שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

הארכה

פרואיט החזיר את היתרון למארחת בפתיחת ההארכה ויחד עם בייטמון קרית אתא הגדילה את ההפרש ל-4. מושקוביץ' ניסה להשאיר את רמת גן בתמונה, אבל שלשה גדולה של בייטמון הגדילה את היתרון לקבוצה של אברהמי ל-5. קפלן צלף מחוץ לקשת וריצת 2:15 הגדילה את היתרון לדו ספרתי פעם נוספת. משעור עוד הספיק לקלוע עבור האורחת, אבל זה לא הספיק עם עוד נקודות מהקו אצל קרית אתא שניצחה 84:94 ועלתה ל-0:2 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully