וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה בונה על ההיסטוריה, חולון הפצועה על הרוח

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 19:20

נס ציונה מקווה לשחזור מ-2018 במשחק השני ברבע הגמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב (ו', 16:15). הסגולים, עם שלושה זרים כשירים בלבד, ינסו לאזן ל-1:1 נגד הפועל ירושלים (13:45)

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 78:97 (חצי גמר פלייאוף בספרד, משחק 1)/ספורט1

בשתי סדרות מרבע גמר פלייאוף ליגת העל יתקיים מחר (שישי) המשחק השני. אחרי שניצחה ב-26 הפרש בביתה, תצא מכבי תל אביב ללב המושבה למפגש נוסף עם עירוני נס ציונה. הפועל חולון שהייתה קרובה לגזול את יתרון הביתיות מהפועל ירושלים, אך הפסידה בהארכה, תנסה לאזן בהיכל הטוטו.

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב (16:15)

עירוני נס ציונה ידעה לפני המשחק הראשון שיחסי הכוחות נוטים בבירור לרעתה, אבל האמינה כי תוכל להציג משחק טוב ולהקשות על מכבי תל אביב. אלא שכבר בתחילת הרבע השני הכתומים התבדו, בדרך לתבוסה. ביומיים שהיו למאיר טפירו ושחקניו להתכונן מחדש, הם עבדו על דברים טקטיים אבל גם על רצון להופיע הרבה יותר טוב מול הקהל הביתי שאמור למלא את אולם לב המושבה מחר. בנס ציונה זוכרים את סדרת רבע הגמר מ-2018 בה הצליחו לנצח את מכבי תל אביב במשחק השני למרות שהפסידו ב-32 הפרש את המשחק הראשון, וינסו לשחזר זאת בשישי.

"יש מה ללמוד מהמשחק הראשון, אבל אסור להסתמך עליו", זה המסר שבצוות המקצועי של מכבי תל אביב העבירו לשחקנים אחרי הניצחון המוחץ ביום שלישי. החשש הוא מאדישות מסוימת לאור ההפרש, ומכך שאם נס ציונה תצליח להפוך את העניינים ולהיראות טוב בפתיחה, הם עלולים להיגרר למשחק קשה ואולי אפילו להפסיד. מי שימשיך להיעדר בשורות מכבי תל אביב הוא בונזי קולסון, שבת זוגו ילדה לפני המשחק הראשון בסדרה. קולסון אמור לנחות בסוף השבוע בארץ וליטול חלק במשחק השלישי ביום ראשון.

דרו קרופורד הפועל חולון. לירון מולדובן
הסיכויים נגד הפועל חולון. דרו קרופורד/לירון מולדובן

הפועל חולון - הפועל ירושלים (13:45)

המשחק הראשון בסדרה סימן יותר מכל את העונה של הפועל חולון. הקבוצה גילתה הרבה מאוד אופי למרות נחיתות בלא מעט פרמטרים, והגיעה קרוב לניצחון, אבל פספסה אותו ובסמוך לסיום ספגה מכה שייתכן שתעלה לה בסיכוי לעבור שלב. טאג' מקול סובל מקרע בשריר הירך האחורי ולמעשה סיים את העונה, ומי שצפוי לשוב ולקבל דקות הוא דיאונדרה ברנס, ששיחק שניות בודדות בהארכה במשחק הקודם, אחרי יותר מחודשיים בהם לא שותף מסיבות מקצועיות וכן מפאת פציעה, ונמצא רחוק מכושר משחק.

בהפועל ירושלים היו מרוצים בעיקר מהניצחון במשחק הראשון, אבל סימנו לא מעט בעיות שהתגלו שוב במשחק. החבורה של יותן אלון שוב החזיקה ביתרון מבטיח כמו בחצי גמר הגביע ובמקרים נוספים, שמטה אותו וכמעט הפסידה את המשחק. מה שמעודד את הקבוצה מהבירה היא היכולת של מספר שחקנים, ביניהם ליוואי רנדולף שהצטיין ונועם דוברת שנתן דקות מצוינות מהספסל, דבר שחשוב מאוד לקראת המשך הפלייאוף. בהפועל ירושלים יודעים שמה שקרה במשחק הקודם לא חשוב לקראת המשך הסדרה, והם ירצו להימנע מהפסד ולהגיע למשחק השלישי ביום ראשון עם הזדמנות לסגור את הסדרה בסוויפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully