וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוילונד יוביל את התקפת דנמרק ביורו, גם אריקסן זומן לסגל

יולמאנד ינסה לשחזר את הטורניר הנפלא מ-2021 ולרשום זכייה שנייה בהיסטוריה. שמות רבים מהאליפות הקודם נמצאים גם הפעם, הקשר שהתמוטט נכלל ברשימה

תקציר: צפון אירלנד - דנמרק 0:2/ספורט1

הנבחרת האחרונה לפרסם את הסגל שלה ליורו 2024 היא דנמרק. היום (חמישי), קספר יולמאנד חשף את 26 השחקנים שיובילו את הפתעת היורו הקודם עד שלב חצי הגמר, כשאת רוב הסגל מרכיבים שחקנים שהשתתפו באליפות אירופה לפני שלוש שנים, עם חיזוקים נוספים דוגמת רסמוס הוילונד, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד שצפוי גם להיות החלוץ הפותח בחוד הדני.

בין הקורות ימשיך לעמוד קספר שמייכל המנוסה, כשבהגנה נמצאים רוב השחקנים שהופיעו כבר בטורניר גדול בעבר כמו אנדארס כריסטנסן, יואכים אנדרסן, סימון קיאר, יאניק וסטרגור ויואקים מיילה. בקישור השם המעניין ביותר וזה ששינה למעשה את הטורניר עבור דנמרק בפעם הקודמת הוא כריסטיאן אריקסן. קשרה של מנצ'סטר יונייטד, כזכור, התמוטט על הדשא במשחק הפתיחה של הנבחרת בטורניר נגד פינלנד באירוע ששודר לעיניי מיליונים, והפעם הוא יהיה בסגל של יולמאנד.

יחד איתו ניתן למצוא את פייר אמיל הויביירג, כריסטיאן נורגארד, מיקל דאמסגור ומקדימה את קספר דולברג ויוסוף פאולסן, שיקוו להתעלות על ההישג מהיורו הקודם ולהניף גביע שני וראשון מאז הטורניר ב-1992.

הסגל המלא של נבחרת דנמרק ליורו 2024

משחקי שלב הבתים של נבחרת דנמרק ביורו:

סלובניה - דנמרק (16.6, 19:00)
דנמרק - אנגליה (20.6, 19:00)
דנמרק - סרביה (25.6, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully