וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוסט הזמינה את השגרירות הישראליות לרולאן גארוס

בית האופנה LACOSTE, נותן החסות הרשמי של רולאן גארוס, הזמין את השחקנית עטורת הפרסים גל מלכה, יחד עם יוצרת התוכן המובילה ספיר אביסרור, לאירוח VIP וצפייה במשחק

גל מלכה וספיר אביסרור שגרירות לקוסט ברולאן גארוס. יחצ,
גל מלכה וספיר אביסרור שגרירות לקוסט ברולאן גארוס/יחצ

בית האופנה LACOSTE, נותן החסות הרשמי של רולאן גארוס, חוגג את טורניר הטניס היוקרתי המתקיים בימים אלה בפריז והזמין את השחקנית עטורת הפרסים גל מלכה, יחד עם יוצרת התוכן המובילה ספיר אביסרור, לאירוח VIP וצפייה במשחק.

בית האופנה הצרפתי לקוסט, שנוסד על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, מזוהה כבר שנים עם רולאן גארוס, טורניר הטניס הנחשב בעולם. המותג והאצטדיון המפורסם שומרים על יחסים קרובים מאז שנת 1927, בה מסייד המותג זכה בגביע דיוויס בארצות הברית והביא את הטורניר אל האצטדיון הצרפתי בשנה שאחרי. לקוסט ועמיתיו שמרו על התואר וזכו בגביע גם בשנת 1928.

בזכות המותג, נחשב הטניס כאחד ממקורות ההשראה הנחשקים והמשפיעים ביותר עבור מעצבי האופנה. קולקציות שלמות נבנות ומעוצבות בהשראת האלמנטים של המשחק, הפקות אופנה אייקוניות מצולמות במגרשי טניס, וגם שחקני הטניס המפורסמים מהווים השראה עבור הדור הצעיר.

לרגל הטורניר, הוזמנו גל וספיר על ידי המותג הבינלאומי ופקטורי 54 לאירוע קוקטייל ואירוח VIP ברולאן גארוס בפריז.הן זכו להיות נוכחות באחד ממשחקי הטניס המרגשים שנראו בשנים האחרונות בטורניר היוקרתי - בו שיחק הטניסאי נובאק ג'וקוביץ', המדורג כרגע מקום ראשון בעולם.

אחרי שנדאל הודח כבר בסיבוב הראשון, ג'וקוביץ' נותר למעשה האחרון מדור הנפילים ברולאן גארוס, ובמשחק אמש הוא ניצח ב3 מערכות.

  • עוד באותו נושא:
  • לקוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully