וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות לבוסטון: כוכבה אישר שהוא יהיה כשיר לגמר

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 12:04

אחרי שנפצע מול מיאמי ולא שיחק כלל בסדרות מול קליבלנד ואינדיאנה, קריסטאפס פורזינגיס יעמוד לרשות אלופת המזרח בגמר (כנראה מול דאלאס). רשם העונה ממוצעים של 20.1 נקודות ו-7.2 ריבאונדים

בוסטון העפילה די בקלות לגמר ה-NBA. זאת למרות שהיא משחקת ללא קריסטאפס פורזינגיס מאז משחק מספר 4 בסדרת הסיבוב הראשון מול מיאמי היט. אלא שלשמחתה של אלופת המזרח, הפורוורד הלטבי המצוין יהיה כשיר לסדרת הגמר הגדול, ככל הנראה נגד דאלאס אלא אם כן נחזה בקאמבק הירואי של מינסוטה.

פורזינגיס פרסם ציוץ בלטבית, שתרגומו הוא: "תודה רבה לכולם על התמיכה וההזדהות לאורך כל העונה. אחזור בקרוב. נתראה בגמר." הוא סיים את הציוץ בכך שהוא מתכוון לשחק גם עבור נבחרת לטביה בטורניר הקדם אולימפי שיתקיים הקיץ.

קריסטפס פורזינגיס, ניו אורלינס פליקנס מול בוסטון סלטיקס. Sean Gardner, GettyImages
יחזור לגמר. פורזינגיס/GettyImages, Sean Gardner

פורזינגיס, שהתמודד עם פציעות לאורך כל הקריירה שלו, שיחק ב-57 משחקים עבור הסלטיקס העונה. הוא סבל ממתיחה בשריר התאומים במהלך הניצחון בסיבוב הראשון על ההיט. מאז הוא מושבת, ודיווחים באותו הזמן הצביעו על חזרה אפשרית במהלך גמר המזרח, שלא התממשה. גמר ה-NBA ייפתח ביום חמישי, 6 ביוני, ללא קשר למי שתזכה במערב, כך שלפורזינגיס יש עוד יותר משבוע להתאושש.

למרות שהסתדרו בלעדיו במזרח, סדרה מול דאלאס צפויה להיות קשה יותר מכל הסדרות שהסלטיקס חוו עד כה ופורזינגיס הוא שחקן חמישייה חשוב ששיחק העונה 29 דקות בממוצע למשחק ורשם ממוצעים של 20.1 נקודות ו-7.2 ריבאונדים. לפורזינגיס צפוי מפגש מסקרן מול האקסית, בשורותיה הוא שיחק שלוש עונות ולא ירד ממוצע של 19 נקודות למשחק.

אל הורפורד, בן 37, פתח במקומו של פורזינגיס עד כה. הורפורד רשם 22 נקודות מרשימות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות בניצחון סדרת הגמר על קליבלנד והיה דומיננטי גם מול אינדיאנה, אך לא מדובר בסקורר כמו פורזינגיס, שחקן שבוסטון תצטרך את הנקודות שלו מול מכונת ההתקפה של דונצ'יץ' וקיירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully