וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת את צירופו של סילבה קאני

30.5.2024 / 12:59

לצד החיפושים אחר זרים לעונה הבאה, בקבוצה סימנו גם מספר ישראלים שיכולים לשדרג את הסגל וביניהם שחקן הכנף בן ה-21 שממעט לשחק באוסטריה וינה. המגן שחר רוזן, ששיחק כמושאל בבני יהודה, חתם לשלוש שנים

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

לצד החיפושים הקדחתניים אחר שחקנים זרים שישדרגו אותה לקראת העונה הבאה, מכבי תל אביב מתעתדת לצרף גם שחקנים ישראלים. נוכח מתיחת הפנים שהמועדון יעבור בקיץ הנוכחי ולאור העזיבה של חלק מהשחקנים, בקבוצה בוחנים מספר שחקנים ישראלים מזה זמן רב, ביניהם גם שחקן הכנף סילבה קאני, ששייך לאוסטריה וינה.

השחקן, יליד ישראל עם שורשים מטוגו, עבר בקיץ שעבר מבני יהודה לאוסטריה וינה וחתם לארבע עונות. הוא עבר לחו"ל אחרי חצי עונה פנטסטית, בה כבש תשעה שערים במדי בני יהודה. בוינה קאני לא זכה למספיק קרדיט מכל מיני סיבות מקצועיות, אבל מדובר בשחקן עם נתונים מצוינים, מהירות גבוהה, אתלטיות ויכולת לשחק בשתי הכנפיים וגם כחלוץ.

סילבה קאני, שחקן אוסטריה וינה. Guenther Iby/SEPA.Media, GettyImages
על הכוונת של מנספורד. סילבה קאני/GettyImages, Guenther Iby/SEPA.Media

קאני יליד הארץ אבל עדיין לא רשוי לשחק בנבחרת ישראל מסיבות בירוקרטיות. לפני כשבועיים חגג יום הולדת 21 ומדובר ללא ספק בפוטנציאל גדול מאוד. האלופה תחליט בימים הקרובים האם היא הולכת על המהלך במטרה לצרפו לסגל הנבנה לקראת העונה הבאה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחר רוזן עם ג'ק אנגלידיס מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יקבל דקות בליגת העל בעונה הבאה? שחר רוזן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שחר רוזן, נכדו של בלם העבר וקפטן מכבי תל אביב צבי 'צביקה' רוזן, חתם היום לשלוש שנים במועדון. רוזן הושאל בשנתיים האחרונות לבני יהודה במדיה כבש שער ב-42 הופעות בכל המסגרות. רוזן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב הושאל עונה קודם לכן להפועל כפר סבא מהליגה הלאומית במדיה כבש 2 שערים ב-37 משחקים.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב זה חלום שהיה לי מאז הצטרפתי למחלקת הנוער בגיל 5. אחרי מחנה האימונים עם הקבוצה הבוגרת בקיץ ועונת השאלה נוספת בליגה הלאומית, אני מרגיש בשל יותר להילחם על המקום שלי בסגל ולהוכיח את עצמי ולהצדיק את ההזדמנות שניתנה לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully