וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הגעת אמבפה: כוכב ריאל מדריד העביר מסר "מטריד"

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 10:38

רודריגו טען רמז ש"הכול יכול לקרות והיה כאן תענוג" בריאיון לקראת גמר ליגת האלופות, בספרד כבר סבורים שהוא יעזוב, פפ כבר אורב

אולימפיאקוס מנצחת 0:1 את פיורנטינה בגמר הקונפרנס ליג ועושה היסטוריה יוונית/ספורט1

בריאל מדריד נרגשים לקראת החתימה של קיליאן אמבפה, אבל כדי לפנות מקום בהרכב לשחקן הטוב בעולם, מישהו יצטרך לשלם את המחיר ולרדת לספסל. השחקן הזה, לדעת רוב הפרשנים, אמור להיות רודריגו. הכוכב הברזילאי בעצמו התייחס לבואו הצפוי של אמבפה ואמר שהוא מצפה לבואו ושהוא כאן כדי לעזור, אבל אם תפקידו יקטן זה עלול להוביל למעבר.

"ובכן, הכל יכול לקרות. יש לי חוזה כאן, אבל השנים שבהן אני פה היו תענוג גדול", אלו היו הצהרותיו של רודריגו ב-DAZN לפני גמר ליגת האלופות בשבת הקרובה, אשר העלו ספק לגבי המשך דרכו בריאל מדריד. עם זאת, הוא ניסה במהרה לרכך את דבריו ואמר שהוא "תמיד רוצה להיות במועדון, אבל נראה".

ב"קאדנה סר" כבר עשו מטעמים מההתבטאות הזו של רודריגו ואמרו שזה יכול להתפרש כאזהרה למועדון. אחרי עונה מצוינת שלו, שחקן נבחרת ברזיל זוכה לחיזור מצד הקבוצות הגדולות באנגליה, כאשר הקבוצה שהכי מעוניינת בו היא האלופה מנצ'סטר סיטי ובפרט פפ גווארדיולה., המאמן הקטלאני שישמח לצרף את רודריגו לקבוצה שלו.

שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר לפני שחקן ריאל מדריד רודריגו. רויטרס
בעונה הבאה ישחקו ביחד? קייל ווקר במאבק עם רודריגו/רויטרס

נראה לא סביר שרודריגו יעזוב הקיץ, אבל אם דקות המשחק שלו יפחתו, והוא יקבל הצעות רווחיות יותר להיות חלק מרכזי בקבוצה אחרת, זו תהיה החלטה שתצריך מחשבה רבה. עניין נוסף הוא המחיר שריאל מדריד תדרוש אם אכן יגיעו לידי כך. למנצ'סטר סיטי אין בעיה של כסף ורודריגו רוצה להיות בהרכב.

אחרי הפרישה של טוני קרוס, ייתכן שבריאל מדריד יסיטו את פדה ואלוורדה לעמדה מספר 8 ואז רודריגו יוכל לפתוח ב-11 יחד עם ויניסיוס, אמבפה וג'וד בלינגהאם. אלא שהמפתחות כעת אצל השחקן ואצל קרלו אנצ'לוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully