וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין ומדר בתמורה לבולדווין? כך פנר תפתה את מכבי ת"א

בטורקיה חושפים פרטים נוספים על הצעת הענק: נשיא פנר מוכן להעביר למכבי ת"א שחקנים לצד פיצוי כספי במטרה להנחית את הגארד, שעשוי להרוויח 2.6 מיליון יורו לעונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

בטורקיה חושפים פרטים חדשים על הצעת הענק של פנרבחצ'ה לווייד בולדווין. כזכור, אמש (רביעי) דווח על ידי עיתונאים אמינים לרוב, כי גארד מכבי תל אביב נמצא על הכוונת של מועדון הפאר הטורקי לקראת העונה הבאה - וכעת מתברר שהוא מוכן ללכת רחוק מאוד כדי לממש את המהלך.

על פי דיווחים, פנר מציעה לבולדווין 5.2 מיליון יורו נטו בחוזה לשתי עונות, משמע 2.6 מיליון יורו לעונה - סכום גבוה בהרבה מזה שהוא עתיד להרוויח במכבי תל אביב, אם ימשיך בהתאם לחוזהו הנוכחי. בטורקיה טוענים שפנר "מוכנה לעשות הכל" כדי לצרף את בולדווין, על אף העובדה שהוא נחשב לשחקן פציע יחסית, שנעדר לתקופות מסוימות בשנתיים האחרונות - כולל שלבי ההכרעה של עונת היורוליג הנוכחית.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב לצד סוקטי ווילבקין פנרבחצ'ה. דני מרון
יחליפו קבוצות? ווילבקין לצד בולדווין/דני מרון

בטורקיה מודעים לכך שיצטרכו לפצות את מכבי תל אביב כדי להנחית את בולדווין ובין היתר, טוענים כי הנשיא עלי קוץ' נתן אור ירוק לעסקה במתווה של סכום כסף לצד העברת שחקנים למכבי תל אביב.

"החשודים המיידיים" מבחינת מכבי תל אביב בתרחיש של טרייד כזה, הם ים מדר שלא נמצא בתכניות של המאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס, והאקס המיתולוגי סקוטי ווילבקין שאומנם מתוכנן להישאר, אולם עשוי לעזוב אם זה המחיר שצריך לשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully