וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלילה ששינה את יוון": למעלה מ-100 אלף בחגיגות בפיראוס

טירוף: רבבות אדומים שטפו את רחובות פיראוס וחגגו עם שחקני אולימפיאקוס את ההישג ההיסטורי. מנדיליבאר קיבל כבוד של מלכים, הבעלים קיבל תיאבון ושלח מסר, והיה גם מי שנזכר במכבי תל אביב

אוהדי אולימפיאקוס חוגגים את הזכייה בקונפרנס ליג/מתוך טוויטר

טירוף בפיראוס. למעלה מ-100 אלף אוהדים של אולימפיאקוס יצאו לרחובות וחגגו הלילה (בין רביעי לחמישי) את הזכייה ההיסטורית של המועדון בקונפרנס ליג, אחרי ניצחון 0:1 דרמטי על פיורנטינה בגמר שלמרבה האירוניה, נערך באתונה.

מיד עם שריקת הסיום התמלאו הכיכרות בעיר באלפי אוהדים שהדליקו אבוקות ומילאו את האוויר בעשן. השיא הגיע כאשר השחקנים הצטרפו לחגיגות על האוטובוס, ורקדו עם רבבות האוהדים אל תוך הלילה. "לילה שביוון תזכור לנצח, לילה ששינה את הספורט היווני לעד", כתבו באתר "Sport24".

המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר, שזכה בקונפרנס ליג שנה שנייה ברציפות, קיבל כבוד של מלכים וזכה ליחס מיוחד מהאוהדים, שקראו בשמו שוב ושוב. בתקשורת היוונית מנדיליבאר הוכתר כ"קוסם" ונכתב אודותיו: "מהרגע שהגיע למועדון, הוא הראה שבאמת יש לו מגע מידאס".

הבעלים ואנגליס מרינאקיס נראה בטירוף מוחלט, ובזמן החגיגות לקח את המיקרופון ואמר: "זה לא חלום, זו המציאות והיא כאן כדי להישאר. אולימפיאקוס רק התחילה להשתלט על אירופה!".

צפו בתקציר הגמר

אולימפיאקוס מנצחת 0:1 את פיורנטינה בגמר הקונפרנס ליג ועושה היסטוריה יוונית/ספורט1

בתקשורת היוונית היה גם מי שנזכר במכבי תל אביב, שכמעט הדיחה את האלופה הנכנסת. כזכור, הקבוצה של רובי קין הביסה 1:4 את אולימפיאקוס בפיראוס, רק כדי להתרסק ולהפסיד 6:1 בגומלין בבאצ'קה טופולה.

"אחרי ה-4:1 למכבי תל אביב בפיראוס, העונה הזו נראתה בדרך למקום אחר לגמרי. מי היה מאמין שאלו שהתמונות שנקבל חודשיים לאחר מכן?", כתבו ב-"SDNA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully