וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפאסו וטבארס הביסו את ברצלונה, ריאל מדריד ב-0:1

סדרת חצי הגמר בספרד יצאה לדרך, שני כוכבי הבלאנקוס פרקו תסכול שלושה ימים אחרי ההפסד בגמר היורוליג כאשר סיימו עם דאבל-דאבל בניצחון 78:97

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 78:97 (חצי גמר פלייאוף בספרד, משחק 1)/ספורט1

סדרת חצי הגמר בליגה הספרדית בין ריאל מדריד לברצלונה יצאה לדרך הערב (רביעי) ונפתחה עם ניצחונם של הבלאנקוס על הקטלאנים, 78:97 במשחק בו הוציאו עצבים אחרי ההפסד בגמר היורוליג לפני שלושה ימים בלבד. ריאל מדריד, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני אחרי מלאגה והקדימה את ברצלונה השלישית, עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון ולא אפשרה לאורחת להתקרב אליה.

ברצלונה למעשה כבר נחלצה מהפיגור ברבע השני ואף הוליכה 30:31, אבל עד המחצית ריאל כבר רצה מחדש וירדה להפסקה ביתרון 36:44 וברבע השלישי ואחריה רצה 2:17, ומכאן כבר ברצלונה לא הצליחה לחזור. פקונדו קמפאסו עם דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-10 אסיסטים כיכב, גם אדי טבארס שקלע 18 ולקח 15 כדורים חוזרים. כן בלטו גרשון יאבוסלה וסרחיו יוי עם 16 ו-14 נקודות בהתאמה ואילו את קלעי ברצלונה הוביל ניקו לפרוביטולה עם 13 נקודות.

בחצי הגמר השני מתמודדות מלאגה ומורסיה, שהפתיעה בפתיחת הסדרה עם 79:88 גדול וגנבה את הביתיות.

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו. Sonia Canada, GettyImages
דאבל-דאבל גדול. קמפאסו/GettyImages, Sonia Canada

צפו בניצחון אנאדולו על קרשיאקה בפתיחת חצי הגמר בטורקיה

תקציר: אנאדולו אפס - קרשיאקה 80:103 (0:1 בסדרת חצי הגמר)/ספורט1

גם בטורקיה יצאו לדרך משחקי חצי גמר הפלייאוף ובמשחק הראשון גברה אנאדולו אפס 80:103 על קרשיאקה. אחרי שאנאדולו ירדה למחצית ביתרון נקודה בלבד, ברבע השלישי היא "חנקה" את קרשיאקה, ניצחה את הרבע בתוצאה 10:30 ועשר הדקות האחרונות כבר היו בגדר גארבז' טיים. שיין לארקין (שחילק 9 אסיסטים וקלע 5 שלשות מ-6 ניסיונות) ודוגוס אוזדמירוגלו להטו עם 25 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully