וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של קריירה מפוארת: לאונרדו בונוצ'י פרש בגיל 37

הבלם הפנטסטי, שזכה בשמונה אליפויות עם יובנטוס והוביל את איטליה לזכייה ביורו 2020, תלה את הנעליים אחרי עונה באוניון ברלין ופנרבחצ'ה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

לאונרדו בונוצ'י, אחד הבלמים הגדולים של המילניום באירופה, הודיע הערב (רביעי) על פרישה מכדורגל בגיל 37 ואחרי עונה בה שיחק באוניון ברלין ובפנרבחצ'ה. הבלם חתם קריירה מופלאה שבשיאה הזכייה עם נבחרת איטליה ביורו 2020, אז גם נבחר לשחקן המצטיין של משחק הגמר, בו כבש לרשת אנגליה ודייק גם בדו-קרב מהנקודה הלבנה.

בונוצ'י החל את הקריירה בקבוצת ויטרבזה מהעיר בה נולד ובגיל 18 עבר לאינטר, במדיה ערך את הבכורה בליגה במאי 2006. בהמשך הושאל לטרביזו ופיזה, לפני שעשה את הפריצה במדי בארי ב-2009/10 ומשם נרכש על ידי יובנטוס תמורת 15.5 מיליון יורו. אצל הגברת הזקנה פיתח שותפות מופלאה עם ג'ורג'ו קייליני שהמשיכה למשך יותר מעשור גם בנבחרת איטליה. עם הגיבוי של ג'יג'י בופון מאחור, יובה זכתה בעזרתם בשמונה אליפויות וארבעה גביעים, וגם הגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות. ב-2017 עזב לעונה אחת במילאן, אבל חזר תוך זמן קצר לקדנציה שנייה בת חמש שנים.

את עונת הפרידה שלו מהכדורגל האירופי חילק בין אוניון ברלין, איתה שיחק גם בליגת האלופות, לבין פנרבחצ'ה שאליה הצטרף בינואר. בשבת הודיע המועדון הטורקי כי בונוצ'י צפוי לפרוש, ולמחרת הוא ערך את הופעת הפרידה במדי הקבוצה שלא הצליחה לקחת את האליפות לגלאטסראיי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני. רויטרס
שותפות מופלאה בקבוצה ובנבחרת. לאונרדו בונוצ'י עם ג'ורג'ו קייליני והגביע האירופי/רויטרס

במדי הנבחרת שיחק בונוצ'י כאמור מ-2010 ועד 2023, כשבשנה האחרונה גם שימש כקפטן אחרי פרישתו של החבר קייליני. הוא כבש שמונה שערים ב-121 משחקים וניצב במקום הרביעי בין שיאני ההופעות, אחרי בופון, פאביו קנבארו ופאולו מאלדיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully