וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו סיכם על חוזה ל-5 שנים בלוס אנג'לס קליפרס

המאמן שמונה לתפקיד הראשי ב-2020 והוביל את הפרנצ'ייז לגמר המערב לראשונה, ימשיך בחוזה חדש שיהפוך לאותו לאחד המשתכרים הבכירים בליגה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

המועמד המוביל של לברון ג'יימס לאימון לוס אנג'לס לייקרס היה טיירון לו שהוביל יחד איתו את קליבלנד קאבלירס לזכייה בטבעת ב-2016, אלא שהמאמן ימשיך להדריך דווקא את היריבה העירונית. הערב (רביעי) פרסם אדריאן ווז'נרובסקי כי לו סיכם על חוזה ארוך טווח בקליפרס, שיהפוך אותו לאחד המאמנים בעלי השכר הגבוה ביותר ב-NBA.

חוזהו המקורי של לו בן ה-47, שמונה לתפקיד המאמן הראשי של הקליפרס ב-2020, היה אמור להסתיים בשנה הבאה, אבל הוא זכה להבעת אמון ולחוזה ארוך טווח, לחמש השנים הבאות לאור מאזן 134-184 במשחקי העונה הסדירה בארבע העונות שלו בעיר המלאכים, המאזן השישי בטיבו ב-NBA בתקופה זו. בחמש השנים הללו הוא צפוי להכניס כ-70 מיליון דולר, סכום עתק שהוצע לו כדי להבטיח את עתידו בקבוצה.

טיירון לו, מאמן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
חוזה ארוך טווח ומשודרג. לו/GettyImages

לו הוביל את הקליפרס לגמר המערב ב-2020/21 לראשונה בתולדות הפרנצ'ייז, אך זה הסתיים אז בהפסד 4:2 לפיניקס סאנס. עם זאת, עונה לאחר מכן לא הגיעה לפלייאוף ובשנתיים האחרונות הודחה בסיבוב הראשון לפיניקס ולדאלאס. להגנת לו ייאמר שהקבוצה סבלה מפציעות רבות בתקופתו כמאמן, בעיקר של כוכביה קוואי לאונרד ופול ג'ורג'.

  • עוד באותו נושא:
  • טיירון לו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully