וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני גמר ליגת האלופות: מאטסן נופה מסגל הולנד ליורו

המגן השמאלי, שפרץ בבורוסיה דורטמונד בחצי העונה האחרונה ויוכל לזכות איתה באליפות אירופה, היה אחד מארבעה שלא שרדו את החיתוך של קומאן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

איאן מאטסן, המגן השמאלי בן ה-22 שהושאל מצ'לסי לבורוסיה דורטמונד בינואר האחרון ופרץ במדי הצהובים-שחורים - אולי יסיים את העונה כאלוף אירופה אם הוא וחבריו יצליחו לעצור את ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות בשבת - היה אחד מארבעה שחקנים שרונלד קומאן ניפה מהסגל ליורו 2024.

היום (רביעי) פרסמה ההתאחדות ההולנדית את הסגל הסופי, כמעט שבועיים אחרי הרשימה הראשונית שפורסמה ובה נמנו 30 שחקנים. לאחר מספר ימי אימונים, מהם מאטסן כמובן נעדר כי הוא נמצא עם דורטמונד שמתכוננת לגמר בשבת בוומבלי, החליט קומאן לוותר עליו והותיר אותו מחוץ לסגל.

איאן מאטסן, שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ייעדר מהיורו. מאטסן/רויטרס

בנוסף למאטסן, קומאן שיחרר מהסגל גם את השוער ניק אוליי, מארטן דה רון מאטאלנטה הודיע כי ייעדר בגלל פציעה והשחקן הנוסף הוא קווינטן טימבר. בסגל הסופי שמרו על מקומם כוכבים כמו וירג'יל ואן דייק, קפטן הנבחרת וליברפול, הבלם נתן אקה ממחנצ'סטר סיטי, דיילי בלינד הוותיק מג'ירונה, דנזל דומפריס שהיה נפלא העונה באינטר, מתייס דה ליכט מבאיירן מינכן ומיקי ואן דה ון שחווה עונת בכורה מוצלחת בטוטנהאם. בשער צפוי לעמוד ג'וסטין ביילו מפיינורד.

מקדימה, פרנקי דה יונג צפוי לשתף פעולה עם ג'ורג'יניו וויינאלדום, צ'אבי סימונס או טון קופמיינרס, כשבהתקפה השמות פחות נוצצים מבעבר, אך כוללים את ממפיס דפאי, קודי גאקפו, ואוט וחהורסט ודונייל מאלן. גם ג'רמי פרימפונג, שיכול לשחק גם בעמדת המגן וגם בכנף ורשם העונה 14 שערים ו-12 בישולים בבאייר לברקוזן, נכלל בסגל הסופי.

כידוע, 36 שנים עברו מאז הזכייה ההיסטורית של נבחרת הולנד ביורו שנערך בגרמניה, ו-36 שנים אחרי, אליפות אירופה חוזרת לאותה מדינה. בטורניר הקודם סיימה האורנג' כבר בשמינית הגמר ובמונדיאל האחרון הודחה בפנדלים על ידי נבחרת ארגנטינה שהמשיכה עד הזכייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסגל הסופי

משחקי הולנד בשלב הבתים:

הולנד - פולין (16.6)
הולנד - צרפת (21.6)
הולנד - אוסטריה (25.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully