וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מוכנה לגמר: ההרכב המסתמן של קוז'וך

29.5.2024 / 18:09

המלאבסים סיימו את ההכנות למפגש עם הפועל באר שבע (חמישי, 20:30) שבסיומו הם מקווים להניף את הגביע לראשונה זה 72 שנה. שטור שוב התאמן, אך לא צפוי לפתוח

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה קיימה הבוקר (רביעי) את האימון הטקטי המסכם שלה וסיימה למעשה את הכנותיה לקראת גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע מחר בבלומפילד (20:30). המלאבסים שלא שיחקו מאז מחזור הסיום של הליגה לפני 10 ימים, בעיקר התאמנו וניצלו את הזמן כדי להכשיר מספר שחקנים שסחבו פציעות, ביניהם הקשר הסלובני לוקה שטור שהשלים שני אימונים מלאים ביומיים האחרונים. שטור צפוי להיכלל בסגל ויפתח על הספסל.

במועדון הורגשה בימים האחרונים התרגשות מיוחדת, לאור העובדה שהפעם האחרונה שהקבוצה זכתה בגביע הייתה לפני 72 שנים, בעונת המשחקים 1951/52. לפני ארבע עונות, בשנת 2020, שיחקו המלאבסים בגמר הגביע ונוצחו על ידי הפועל באר שבע, אותה יפגשו גם מחר, כאשר הקפטן תומר לוי הוא למעשה השריד היחיד מהסגל של אותו משחק.

לירן חזן שחקן מכבי פתח תקוה בחימום. קובי אליהו
קוז'וך ימשיך עם ההרכב שרץ בסיום העונה/קובי אליהו

על פי התרגול באימון המסכם צפוי המאמן רן קוז'וך לפתוח בהרכב שרץ במרבית המשחקים האחרונים, כאשר ירדן כהן ואלון אזוגי תורגלו בעמדות המגנים, יחד עם שלושת הבלמים אנדראס קארו, עוביידה חטאב ומוחמד הינדי. שני בוגרי מחלקת הנוער, ניב יהושוע ולירן חזן יפתחו לצד מאור לוי בקישור, כאשר עידן טוקלומטי ואנאס מחאמיד יעלו בחלק הקדמי.

מחר בשעות בבוקר תצא הקבוצה לבית המלון בכפר המכביה, שם תשהה עד היציאה למשחק בבלומפילד. כ-6,100 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה מהיציעים, כאשר כל הכרטיסים שהוקצו עבורם אזלו כבר אתמול.

עוד בוואלה!

אוהדי מכבי פתח תקוה רכשו את כל הכרטיסים לגמר הגביע

לכתבה המלאה
seperator

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 29420

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully