וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמור? הפועל חיפה תנסה לחזור לחיים נגד הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 16:00

חמישי ברבע גמר הפלייאוף: אחרי הניצחון הקל בהיכל שלמה תצא הקבוצה של סטפנוס דדאס לרוממה (21:05). מכבי רמת גן תחפש להחזיר לעצמה את הביתיות במשחק החוץ בצפון (19:00)

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (חמישי). ביתרון של 1:0 בסדרה תצא הפועל תל אביב לרוממה למשחק השני נגד הפועל חיפה שתרצה להציג יכולת טובה אחרי שהובסה ב-31 הפרש במשחק הראשון. היחידה שלקחה את הביתיות במשחק הראשון, עירוני קרית אתא, תרצה להתקרב לחצי הגמר כשתארח את מכבי רמת גן.

בר טימור הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נכנסים לקצב. טימור/ברני ארדוב

הפועל חיפה - הפועל תל אביב (21:05)

במשך חודשיים וחצי הצליחה הפועל חיפה לתקן את פתיחת העונה החלשה שלה עם 10 ניצחונות ב-13 משחקים, וכניסה לרבע גמר הפלייאוף מהמקום השביעי. למרות איחור במשכורות השחקנים גילו מחויבות על הפרקט והמשיכו בריצה המרשימה. כל הדברים הללו היו נכונים לפני המשחק הראשון בפלייאוף אמש בהיכל שלמה, כשחיפה החזיקה מעמד בערך 5 דקות לפני שהתרסקה וראתה את הפועל תל אביב שועטת לניצחון קל. בקבוצה חזרו להתאמן היום, כשבצוות המקצועי יודעים ששינויים טקטיים כאלה ואחרים לא יספיקו אם לא יהיה שינוי קיצוני ביכולת לעומת המשחק הראשון.

אחרי שני הפסדים רצופים בחוץ למכבי תל אביב והפועל ירושלים חזרה לעצמה הפועל תל אביב תחת סטפנוס דדאס והציגה משחק טוטאלי בניצחון על הפועל חיפה בפתיחת הסדרה. ההימור של דדאס ללכת ללא קייל אלכסנדר ועם ג'ון הולנד ואייזיאה מיילס השתלם כששניהם היו בין שלושת השחקנים שקלעו בספרות כפולות בניצחון המרשים על חיפה. ולמרות הניצחון, בקבוצה משדרים מאז המשחק כי הסדרה רחוקה מלהיות גמורה, וכי הסיפור במשחק ברוממה יהיה שונה לגמרי. מי שינסה לחזור לעצמו הוא אקסביאר מנפורד שקלע 2 נקודות באחוזים רעים במשחק הראשון בסדרה.

עירוני קרית אתא - מכבי רמת גן (19:00)

החבורה של שרון אברהמי הצליחה לקחת את יתרון הביתיות אליה עם ניצחון שני ברציפות על מכבי רמת גן בטווח של שבוע. קרית אתא הציגה בזיסמן משחק התקפה כמעט מושלם כשמלבד הקפטן אמין סטיבנס היא מקבלת משחק נהדר גם מהגארד ג'יימס בייטמון אותו השביתה לאורך זמן רב כדי שיוכל להחלים מהפציעה בשריר התאומים. מי שלא שיחק במשחק האחרון, ונמצא בספק גם למחר הוא הגארד רז אדם שסובל מפציעה באצבע. בקרית אתא יודעים שלמרות שלקחו את הביתיות, המשחק מחר הוא שונה לחלוטין והם יהיו חייבים להציג רמה גבוהה כדי לעשות צעד נוסף לעבר חצי הגמר.

אכזבה גדולה במכבי רמת גן אחרי ההפסד לקרית אתא אתמול. הקבוצה של שמוליק ברנר עבדה קשה במשך חודשים רבים כדי להגיע למקום השלישי, ובמועדון האמינו שלמרות הירידה הברורה ביכולת, גם בשל פציעות, במשחקי הבית העליון, הם ידעו להתעלות במאני טיים ולעבור את הקבוצה שנחשבת פחות איכותית מהם בסדרה. עיקר הכעס ברמת גן הוא על משחק ההגנה, בקבוצה לא האמינו כי יקלעו 94 נקודות ועדיין יפסידו. המסר שהועבר לשחקנים היה ברור - מי שלא יראה מחויבות הגנתית, לא יהיה על המגרש. לרשות ברנר יעמוד מחר סגל מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully