וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "נעזור לבכר לחזור על ההצלחות במכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 15:36

מכבי חיפה בישרה על חתימתו של ברק בכר כמאמן בסרטון מקורי: "התגעגעתי, אז חזרתי". יעקב שחר: "היום התחלנו את ההכנות לעונת 2024/25"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

כבר בחודש שעבר הודיעה מכבי חיפה על המהלך, אבל היום (רביעי) בישרה סגנית האלופה רשמית שברק בכר חתם כמאמן הקבוצה לשנתיים הקרובות, לאחר שסיכם עם נשיא המועדון, יעקב שחר, על חזרתו. כזכור, הירוקים הודיעו על המהלך עוד הרבה לפני שהעונה הסתיימה, במהלך חודש אפריל, כשמסאי דגו עוד הדריך הקבוצה במאבק האליפות.

ברק בכר חותם על החוזה כמאמן מכבי חיפה לצד הבעלים יעקב שחר. מכבי חיפה, אתר רשמי
ברק בכר חותם על החוזה כמאמן מכבי חיפה לצד הבעלים יעקב שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

בכר, שהגיע למכבי חיפה לפני ארבע שנים, הוליך את הירוקים שלוש אליפויות רצופות, והחזיר את התואר לכרמל לראשונה אחרי עשר עונות. בתקופתו מכבי חיפה רשמה הופעה בשלב בבתים של ליגת האלופות ושלב בבתים של הקונפרנס ליג. בסיום העונה שעברה החליט לעבור לאלופת סרביה, הכוכב האדום בלגרד, אבל במהלך העונה פוטר.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "שמח ומתרגש לחזור למקום שנקשרתי אליו ולחזור לשתף פעולה עם ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן האוהדים".

הנשיא שחר אמר: "היום התחלנו את ההכנות לעונת 24/25. ברק בכר מתחיל קדנציה שנייה וכולנו נעזור לו לחזור על ההצלחות שלנו בקדנציה הראשונה שלו אצלינו. אני מקווה שנחווה עונה שקטה, רצופה ומוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully