וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס בונה על "הביתיות", פיורנטינה תעשה תיקון?

אחרי שהדיחו את מכבי תל אביב ואסטון וילה, היוונים בונים על הקהל הרב שיגיע לאתונה כדי לתמוך בהם בגמר הקונפרנס ליג (22:00, ספורט1). פיורנטינה תנסה לפצות על ההפסד בגמר אשתקד. מנדיליבאר: "לא ציפיתי שנרחיק לכת עד כדי כך"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

אצטדיון איה סופיה באתונה יארח הערב (רביעי, 22:00, ספורט1) את גמר הקונפרנס ליג בין אולימפיאקוס לפיורנטינה, והיוונים חולמים על תואר אירופי ראשון. האיש המרכזי של אולימפיאקוס בחלק הקדמי יהיה איוב על קעבי. החלוץ הפורה הוא מלך השערים של הקונפרנס ליג העונה, עם 10 כיבושים - שניים יותר מערן זהבי שבמקום השני. המרוקאי בן ה-30 נזכר כיצד אולימפיאקוס כבר נראתה בדרך להדחה בשמינית הגמר אחרי הפסד 4:1 למכבי תל אביב, אבל עלתה עם 1:6 אחרי הארכה בגומלין.

"אני מקווה שנגשים את החלום ביום רביעי", אמר אל קעבי, "אחרי המהפך נגד מכבי תל אביב הכול השתנה והביטחון שלנו נסק. גדלנו ביחד בעקבות הניצחון הזה והתחלנו לבטוח ביכולות שלנו. זה בא לידי ביטוי ב-2:4 על אסטון וילה באנגליה, עם התמיכה של האוהדים הנפלאים שלנו. הבנו ששום דבר הוא בלתי אפשרי. כל האוהדים היוונים גאים בנו, לא רק אלו של אולימפיאקוס".

איוב אל קעבי שחקן אולימפיאקוס כובש במספרת לרשת רועי משפתי שוער מכבי תל אביב. רויטרס
אל קעבי כובש במספרת נגד מכבי תל אביב בשמינית הגמר/רויטרס

אל קעבי כבש 10 שערים ב-8 משחקים בלבד בקונפרנס ליג ולשיאו הגיע בחצי הגמר נגד אסטון וילה, עם שלושער באנגליה וצמד ביוון. נגד מכבי תל אביב הוא הבקיע את השער בהפסד 4:1 והוסיף צמד ב-1:6 בהונגריה - כולל שער וירטואוזי במספרת.

חוסה לואיס מנדיליבאר, מאמנה של אולימפיאקוס אמר לקראת ההתמודדות: "כשבאתי לאולימפיאקוס, לא ציפיתי שנרחיק לכת באירופה. אספתי מידע על הקבוצה. עם זאת, לאט לאט התחלתי להאמין שאנחנו יכולים להצליח בליגה ובאירופה. אני רואה מקרוב את ההתרגשות והמוטיבציה של השחקנים שלי; הם לא יכולים לחכות. הם מאמינים בעצמם, הם נותנים את הכל באימונים וכולם נואשים לשחק במשחק הזה".

וינצ'נזו איטליאנו מאמן פיורנטינה הוסיף: "אולימפיאקוס היא קבוצה חזקה ותוקפנית; אם הם ניצחו את וילה בבית ובחוץ, זה אומר שיש להם איכות אמיתית. החלוץ שלהם [אל קאבי] מבקיע באופן עקבי, הם יכולים לסגור ולתקוף בצורה מאוד יעילה. אנחנו [בעצם] בעיר שלהם, כך שתוכלו לדמיין את האווירה שאליה ניכנס. זה גמר הקונפרנס ליג השני ברציפות שלנו. אנחנו רוצים לנצל את המקסימום מהלקחים שלמדנו מהחוויה של העונה שעברה. זו הזדמנות נהדרת להביא תואר לפירנצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully