וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור: "בטוח שניראה אחרת". קוז'וך: "הם פייבוריטים"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 14:38

הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה מתכוננות לגמר הגביע, ברדה על רצף ההפסדים: "נצטרך לבוא רעבים". קוז'וך: "לא נתבלבל, היתרון הוא שלהם"

התרגשות רבה בהפועל באר שבע יממה וחצי לקראת גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה מחר בערב באצטדיון בלומפילד. אחרי כמה משחקי ליגה רעים מאוד שבהם היא סופגת בצרורות, הקבוצה של ברדה תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב מול המלאבסים, שסיימו הרבה יותר טוב את העונה וכבר הדיחו בדרך לגמר את מכבי תל אביב האלופה. בצד המקצועי, נראה כי ברדה מתכנן לא פחות משמונה שינויים ביחס להרכב שפתח במשחק הליגה האחרון בו הפסידה הפועל באר שבע 4:1 בדוחא לבני סכנין. ההערכה היא כי מהאחד עשר שפתחו בשבת, יישארו בהרכב רק מיגל ויטור, יוני סטויאנוב ורותם חטואל. גם לגבי האחרון עדיין אין ודאות מוחלטת וברדה עוד מתלבט בין חטואל לבין אלון תורג'מן וארתור שושנאצ'ב.

ההתאחדות הודיעה כי חיילים וחיילות הוזמנו ליציע הכבוד, וילדים שאיבדו את הוריהם ופונו מבתיהם ילוו את השחקנים על הדשא. צפויים באזור פקקים, לאור העובדה שאיילון דרום ייסגר בשעה 17:00 בערב, ואיילון צפון ב-20:00 בערב. יהיה תגבור לתנועת הרכבות.

אליניב ברדה רן קוז'וך מכבי פתח תקוה הפועל באר שבע. מערכת וואלה, מערכת וואלה
מי יניף את הגביע מחר? ברדה וקוז'וך/מערכת וואלה, מערכת וואלה

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך: "אנחנו מגיעים בסגל מלא, טרם החלטנו מי יהיו ה-20 שיהיו בסגל, ונקווה שנקבל החלטות טובות. המצב של באר שבע? לפני כמה שבועות היינו מועמדים לירידה, ובחצי הגמר מול נוף הגליל הזה ידענו להביא את האיכות, למרות שאנחנו לא פייבוריטים. באר שבע קבוצה גדולה, בטח שגדולה ממכבי פתח תקוה, סיימה במקום השלישי. אנחנו לא מדמיינים שאנחנו פייבוריטים ולא מתבלבלים. נצטרך לעשות הרבה דברים כדי לחפות על פערי האיכות.

"אנחנו רוצים את זה מאוד. הקבוצה התחילה רע את העונה, אני הגעתי ודברים התחילו להסתדר, והשחקנים השקיעו המון בעונה הזאת, ולא יהיה דבר מתוק יותר מאשר לסיים אותה עם גביע. היתרון הוא של באר שבע, ונצטרך להביא הרבה דברים כדי לאזן את הכוחות.

"נהיה חייבים להישאר במשחק לכל אורכו, לא משנה אם אנחנו מובילים או בתיקו או בפיגור, רק ככה יהיה לנו סיכוי. אני מרגיש שאני אותו אדם אבל התקדמתי והתפתחתי כמאמן. אין חוזה לעונה הבאה? אנחנו ביחסים טובים, מתכננים את העונה הבאה, לדעתי זה עניין פורמלי".

קפטן מכבי פתח תקוה תומר לוי: "אנחנו עושים את ההפרדה בין הליגה לגביע, ויודעים שצריך להגיע ברמת עירנות הכי גבוהה שאפשר. יש לנו צוות מצוין שמכין אותנו, והקבוצה מוכנה והשחקנים ערוכים, רק מחכים לעלות על הדשא.

"כקפטן זה רגע טופ בקורונה, רגע שיא שלי. אנחנו בתוך הסיטואציה, הגענו לגמר בזכות. זה הקריירה שלנו, זה העתיד שלנו, ואין משהו כיפי מזה. אנחנו רחוקים משחק אחד מהתואר, שהוא מעבר לפינה".

מיגל ויטור אליניב ברדה תומר לוי הפועל באר שבע מכבי פתח תקוה. מערכת וואלה, מערכת וואלה
מיגל ויטור אליניב ברדה תומר לוי הפועל באר שבע מכבי פתח תקוה/מערכת וואלה, מערכת וואלה

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה: "יש דבר שמאמן יכול לעשות, זה לעזור לשחקן להגיע הכי מוכן שיש, ויש את התפקיד של השחקן להגיע הכי מוכן שיש. יש לנו שחקנים חכמים, שמבינים את המעמד. עם מעל ל-20 אלף אוהדים שיבואו ויתמכו בינינו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לתת פחות מ-200 אחוז".

ברדה סירב לחשוף את ההרכב, או מי יפתח בשער: "הגלגלים עובדים עד שמסיימים את ההכנה למשחק. יש לנו עוד יום, אנחנו נחליט ביחד ונודיע לשחקנים". על המצב: "עשינו תוצאות לא טובות במשחקים האחרונים, ורוצים לתקן את זה כדי לסיים את העונה בצורה שמחה יותר. עם תמיכת הקהל, במעמד הזה, צריכים לבוא מפוקסים עם הכי הרבה רעב בעולם. מה קרה לנו? אנחנו צריכים להתרכז רק במשחק מחר.

"הקהל זה הדבר הכי טוב שיש להפועל באר שבע, עם העוצמות והדחיפה, השחקנים מרגישים את זה, ואנחנו צריכים אותו עם אנרגיות טובות.

"מכבי פתח תקוה קבוצה אגרסיבית, נהיה חייבים להיות מוכנים לקצב שלהם וללחץ שלהם, נקווה שגם אנחנו ניתן אנרגיות ונדע להתמודד עם זה. כל שחקן שלהם מאוד מאוד מוכשר.

"אנחנו מדברים הרבה על הרחקות מוקדמות וספיגת שערים מוקדמים, ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה, לשמור על ריכוז בפתיחה כדי לא לאבד מומנטום מוקדם.

"חוזה? היו לי שיחות טובות עם הבעלים, וכרגע כל מה שחשוב זה המשחק מחר".

מיגל ויטור, קפטן באר שבע: "היו לנו כמה משחקים לא טובים, אבל עכשיו יש משחק אחד, ויש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה. מול אצטדיון מלא, הקהל שלנו, אנחנו חושבים רק על המשחק הזה, זה הדבר היחיד שבראש שלנו.

"אנחנו מדברים הרבה על זה, שאנחנו סופגים שער מוקדם, על זה שאסור שזה יקרה. צריך לפתוח עם האנרגיה הנכונה. לא עבדנו טוב במשחק הקודם, עבודה הגנתית זה לא רק ההגנה, ואני בטוח שניראה אחרת, ונפתח בגישה הנכונה".

לחץ מהקהל? "האוהדים הם הכוח של המועדון, והשחקנים תמיד מעדיפים שיהיו הרבה מהם מאחורינו, אבל אנחנו נצטרך לעשות את העבודה על המגרש, ונקווה לשמח אותם בסיום".

ויטור על הארכת החוזה: "קיבלנו החלטה עם המשפחה. ישראל זה הבית שלנו, תמיד קיבלנו הרבה אהבה ותמיכה, גם בתקופות הקשות, ומבחינתי והמשפחה שלי זו הייתה החלטה חשובה, להמשיך כאן עוד שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully