וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת עידוד ומסירות כדור: אירוע ספורט בסימן חוסן מחוז דרום

מאות תלמידות ותלמידי הדרום השתתפו באירוע הספורט בסימן חוסן מחוז דרום של התאחדות הספורט לבתי ספר בישראל

אירוע ספורט לילדי הדרום. ארז עוזיר,
אירוע ספורט לילדי הדרום/ארז עוזיר

אתמול, שני, התקיים אירוע הספורט השלישי והמסכם עבור תלמידי ותלמידות מחוז הדרום.
עיריית באר שבע בשיתוף חברת כיוונים אירחה את האירוע, אותו הובילה התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, שהנה זרוע ביצועית של הפיקוח על החינוך הגופני במשרד החינוך ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משרד התרבות והספורט. אירוע זה כלל מאות תלמידות ותלמידים מבתי ספר במחוז הדרום, מאשדוד ועד דימונה.

האירוע נועד להעניק לתלמידים, ביניהם ילדות וילדים שפונו מבתיהם בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", מספר שעות של הנאה, הפוגה, פעילות ספורט וחיזוק החוסן הנפשי והפיזי, והתקיים בשלושה מתחמים בבאר שבע - מגרש הכדורגל "רייסר" החדש, מגרשי הכדורסל בשכונת הפארק, ובאולם הכדוריד בבית הספר "זילברמן רמות". אירוע חוסן זה הוא השלישי מסוגו במחוז, אשר קדמו לו דימונה ואשדוד מוקדם יותר השנה.

כ-600 תלמידים ותלמידות התחרו בשלושה ענפים: כדורגל, כדורסל וסטריט בול X33, כאשר המשתתפים באירוע קיבלו מדליות וגביעים על הישגיהם בשלושת הענפים. אווירת ההתרגשות והשמחה היתה מורגשת, כאשר רבים מהתלמידים/ות העידו על צפייה רבה לאירועים הבאים.
"האירוע תורם רבות לחוסן התלמידים לאור מה שעברו ב-7.10 ועדיין חווים," אמר אלי חכמון, מנהל המחלקה לאירועי ספורט במחוז דרום בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל. "הספורט מחבר בין כולם וכמובן נותן שעות של הנאה ופעילות ספורט לתלמידות והתלמידים. התרומה הינה חוסן נפשי, מנטלי וחוסן פיזי."

עוד לדברי חכמון, חשוב להמשיך בשנה הבאה את הפעילות במועדוני הספורט במחוז, כך שלכל ילדה וילד יהיה ענף ספורט שיתחבר אליו. "יש מקום לכולם, וענפים רבים מהם ניתן לבחור, כך שכל אחד ואחת יזכו להתחבר לספורט שהכי מדבר אליהם".

אירוע ספורט לילדי הדרום. ארז עוזיר,
אירוע ספורט לילדי הדרום/ארז עוזיר

מטעם עיריית באר שבע נכחו באירוע גלית חן, מנהלת מחלקת הספורט, ומאיר אלפסי, מנהל אגף הספורט. הם ציינו את חשיבות האירוע בהקניית תחושת שייכות ואופטימיות לתלמידים לאחר תקופה מאתגרת.

זיו ישראלי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: "ההשתתפות הגבוהה באירוע, כמו גם באירועים הקודמים שארגנה התאחדות הספורט מעידה על הצורך של התלמידות והתלמידים בפעילויות מעצימות מחוץ לכיתה. ההתאחדות מתכננת להרחיב את מספר האירועים בעתיד במקרה הצורך, כדי להגיע לכמה שיותר ילדים ברחבי המחוז."

  • עוד באותו נושא:
  • דרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully