וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת חוזה משודרג: שרון מימר חתם לעוד עונה בבני ריינה

29.5.2024 / 12:10

אחרי שהוליך את ריינה למקום החמישי המפתיע, המאמן חתם על חוזה חדש שבמסגרתו הוא צפוי להרוויח כ-50 אלף ש"ח בחודש וסעיף יציאה לאחת הגדולות

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

אחרי שמכבי בני ריינה סיימה עונה מפתיעה במקום החמישי בליגת העל, שרון מימר מאמנה המצליח חתם היום (רביעי) על חוזה לעונה נוספת במועדון. שכרו של מימר ישודרג ומוערך בכ-50 אלף ש"ח בחודש. כפי שסיפר בראיון שקיים בתכנית הספורט של 103, בחוזהו של מימר יהיה סעיף יציאה לאחת משלוש הגדולות - מכבי תל אביב, מכבי חיפה או הפועל באר שבע, זאת במידה שיקבל הצעה מאחת מהן. מימר מקבל את הקרדיט אחרי עונה מוצלחת שבה הוא הצליח עם תקציב צנוע להוליך את ריינה לפלייאוף העליון וגם לעשות צרות לגדולות, כולל שני ניצחונות על מכבי חיפה.

שרון מימר אמר אחרי החתימה:" שמח לחתום לעוד עונה בבני ריינה ולהמשיך לקדם את המועדון אחרי ההצלחה העונה וסיום העונה בפליאוף העליון, אני בטוח ששיתוף הפעולה בינינו יוביל להמשך הצלחות גם בעונה הבאה".

האזינו לריאיון

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
מקבל קרדיט אחרי עונה נהדרת. מימר/מאור אלקסלסי

כזכור, מימר נבחר למאמן העונה בתוכנית הספורט של 103fm שבה הוא התייחס לבחירה ואמר: "זה מחמיא מאוד ולא מובן מאליו. אני מעריך את זה מאוד. בני ריינה הייתה מועמדת לירידה בתחילת העונה. סיימנו בסוף במקום החמישי וזה הרבה מעל לציפיות".

המאמן גם דיבר על ההכנות לעונה הבאה כשאמר: "אין ספק שיהיו שינויים, וכמה שחקנים יעזבו את הקבוצה, יש דברים באוויר. מה יקרה בהמשך? זה כבר תלוי במועדון. יש משא ומתן ויש גם דברים שהם מעבר לכסף, אין פה לחץ. אני מכבד מאוד את בני ריינה ואת מה שנתנו לי כאן, אבל יש רצון של שני הצדדים להרגיש טוב ולקבל את מה שמרגישים שראויים לו, זה טבעי בכל משא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully