וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: קבוצה שלישית תיפתח בהרצליה

בני עקיבא לפלר הרצליה (על שמו של כוכב העבר האגדי) זכתה אמש באליפות הליגה הארצית מחוז צפון (בדרום - זכתה מ.כ באר יעקב) והעפילה לליגה הלאומית. הקבוצה השלישית תיקרא ע"ש עומר עיקו ז"ל, המנהל הלוגיסטי ואוהד המועדון, שלקה בליבו במשחק אליפות הנשים בהרצליה

בני עקיבא לפלר הרצליה חוגגת העפלה לליגה הלאומית. גיל שמאי,
בני עקיבא לפלר הרצליה חוגגת העפלה לליגה הלאומית/גיל שמאי

בני עקיבא לפלר הרצליה (על שמו של כוכב העבר האגדי) זכתה אמש באליפות הליגה הארצית מחוז צפון (בדרום - זכתה מ.כ באר יעקב) והעפילה לליגה הלאומית, אבל הסיפור המרגש הוא בהרצליה החליטו לפתוח קבוצה שלישית שתשחק בעונה הבאה בליגה הארצית, בנוסף לשתי אלו שישחקו בליגת העל ובליגה הלאומית - והיא תקרא לזכרו של עומר עיקו ז"ל, המנהל הלוגיסטי ואוהד המועדון, שלקה בליבו במשחק אליפות הנשים בהרצליה - והלך לעולמו.

אמש מלאו 30 יום לפטירתו של עיקו ז"ל, ושחקני הרצליה הנציחו לפני משחק הניצחון על הפועל קרית אונו סביון 2 (24:32), ולאחריו על חולצות האליפות עליהן התנוססה תמונות - את זכרו. אגב, לעלייה של קבוצת בני עקיבא לפלר הרצליה היה שותף ראש העיר יריב פישר, שמשחק בקבוצה.

אמש, התקיימו שני גמרי גביע המדינה לנערות - בראשון קבוצת נערות ט' של מכבי הארזים רמת גן ניצחה 29:36 את מכבי ראשל"צ - וזכתה בגביע, ובשני - במשחק דרמטי שהוכרע בדקה האחרונה - מ.כ חולון זכתה בגביע לנערות אחרי ניצחון 30:31 על מכבי ראשל"צ. בשבת ייערכו עוד שלושה משחקי גמר במחלקות הצעירות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully