וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה עזב את מכבי ת"א - ההצעה שמכינה לו בית"ר

מגעים בין הצדדים לא החלו, אך הירושלמים מעוניינים בקשר שנפרד מהצהובים בתום שמונה עונות: "לא האמנתי שאתקבל כשחקן בית". גולדהאר הודה לו "על תרומתו המדהימה, הנאמנות והזיכרונות הנפלאים"

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה רשמית על פרידה מאייל גולסה, שחוזהו הסתיים בסוף העונה החולפת והוא יעזוב בתום שמונה שנים. הקשר שהצטרף לצהובים ב-2016 זכה עם הקבוצה בעשרה תארים וכבש 13 שערים ב-240 הופעות בכל המסגרות.

בית"ר ירושלים מתעניינת בצירוף גולסה, אך לא החל משא ומתן בין הצדדים. אם זה יהפוך לאקטואלי, הירושלמים יגישו לו הצעה של כ-120,000 דולר לעונה - שכר נמוך משמעותית ממה שהקשר התרגל להרוויח במכבי תל אביב.

"כשהגעתי למכבי לפני שמונה שנים לא האמנתי שמההתחלה יקבלו אותי כאילו הייתי שחקן בית", אמר גולסה לאתר הרשמי של המועדון. "קרית שלום הפכה באמת לבית והחוויות שצברתי, כמו גם החברויות שיצרתי, ילוו אותי לכל החיים. השחקנים ששיחקתי לצידם, המאמנים, הצוותים הרפואיים, הלוגיסטיים וכל עובדי המועדון - ממיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס ובן מנספורד שהיו איתי ברגעים שמחים ורגעים קשים - תודה לכולם. לכם אוהדי מכבי שידעתם לתמוך, לעודד ולהרים בכל מקום וזמן - יש לי מקום ענק בלב. תודה על הכל".

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. אריאל שלום
מהצהוב של מכבי תל אביב לצהוב של בית"ר ירושלים? אייל גולסה/אריאל שלום

גולדהאר אמר: "ברצוני להודות לאייל בשם כולם במכבי על תרומתו המדהימה, הנאמנות והזיכרונות הנפלאים שהעניק למועדון. אני מאחל לו את מיטב האיחולים לעתיד".

גולסה העפיל עם מכבי תל אביב לשלב ה-32 האחרונות של הליגה האירופית (20/21) ולקונפרנס ליג (21/22), בנוסף להעפלה היסטורית לשמינית גמר הקונפרנס ליג בעונת 2023/24.

בשמונה עונות מוצלחות בצהוב, זכה גולסה בעשרה תארים. כאמור: שלוש אליפויות, גביע המדינה, ארבעה גביעי טוטו ושני תארי אלוף האלופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully