וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל משכורת ש"נשכחה": המאבק של אמבפה וה"קומבינה" שכשלה

ב"לאקיפ" מדווחים: אל חלאיפי ציפה שפלורנטינו פרס יישא בעלויות מענק הנאמנות בסך 80 מיליון יורו, אלא שזה סירב וכוכב פריז לא קיבל את משכורת אפריל. מאחורי הקלעים

תקציר גמר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - ליון 1:2/ספורט1

קיליאן אמבפה היה עסוק בפרידות מאנשי פריז סן ז'רמן במהלך השבוע והוא גם רשם חיבוק אמיץ עם לואיס אנריקה לאחר משחקו האחרון במועדון, שבו הוא פתח והיה שותף לניצחון על ליון והזכייה בגביע. אלא שהעזיבה של אמבפה לריאל מדריד לא עוברת בצורה חלקה ומאחורי הקלעים מתנהל מאבק די מכוער בין הצדדים.

סלע המחלוקת בין אמבפה, פריז סן ז'רמן וריאל מדריד הוא סביב מענק הנאמנות בסך 80 מיליון יורו, כך מדווח ב"לאקיפ". על פי הדיווח באוקטובר האחרון אמבפה ויתר על המענק הזה כמחווה של רצון טוב, אבל בפברואר הסכום שולם לו מתוך תקווה שפלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד יחזיר לפריז את הסכום הזה ולא אמבפה בעצמו.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן עם הגביע הצרפתי. רויטרס
מאבק עם אל חלאיפי מאחורי הקלעים? אמבפה/רויטרס

אלא שפרס, הבוס הבא של אמבפה, ממש לא אהב את ה"קומבינה" הזו והתעקש שאין סיכוי שריאל "תשלם אפילו יורו אחד" לפריז עבור שחקן שמסיים את חוזהו ביוני. אל חלאיפי מן הסתם לא אהב את התגובה של פרס ולפי הדיווחים המועדון "שכח" לשלם לאמבפה את משכורת אפריל וכן לא שילם לו בונוס שהיה אמור לקבל בפברואר.

על פי מקור המקורב לפריז סן זרמן, מדובר בחיסכון של 80 מיליון יורו למועדון. לפיכך, נכון לעכשיו, המועדון חסך 80 מיליון יורו בדרך אחרת מאמבפה לאחר ששילם לו את בונוסי הנאמנות. מקורות אחרים טוענים כי "מתנהל משא ומתן" כדי להוציא עוד קצת כסף מהמועדון.

בעוד שמחנהו של אמבפה דורש את התשלום, פריז סן ז'רמן שואפת לרתם את ההסכם הקודם בכתב, תוך הדגשת ההחלטה של אמבפה לוותר על הבונוס. עם זאת, מכיוון שהמשא ומתן מתנהל בעיקר באמצעות התכתבות, פתרון עדיין לא נראה באופק ונראה כי המאבק בן אמבפה לפריז סן ז'רמן יימשך הרבה אחרי שהוא יחתום בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully