וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכמעט ניצחון: הפועל חולון תחפש דרך לאסוף את השברים

29.5.2024 / 9:37

הסגולים לא היו רחוקים מהפתעה גדולה בארנה, אבל עלולים להגיע למשחק הביתי מול הפועל ירושלים ביום שישי בסגל חסר במיוחד. טאג' מקול הצטרף לרשימת הפצועים, והמאמן עמית שרף הודה בתסכול: "זה לא נראה טוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.5/ספורט1

"חמש שניות לסיום משחק פלייאוף, פיגור נקודה, שתי זריקות עונשין. זו הסיטואציה שאתה מדמיין ושאתה רוצה להיות בה", הודה בתסכול מאמן הפועל חולון, עמית שרף, על מה שעבר עליו ברגעי ההכרעה אמש (שלישי) בירושלים. אלא שטאג' מקול החטיא אחת מהשתיים, והסגולים הפסידו בהארכה 93:86.

מצד אחד, חולון יכולה לשאוב לא מעט סיבות לאופטימיות מהערב הזה, שבו הופיעה לסדרת רבע הגמר כאנדרדוג מוחלט וכמעט טרפה את הקלפים מול הפועל ירושלים; מצד שני, זה לא עומד להיות קל יותר. אל סי.ג'יי האריס וקווין הרווי הפצועים הצטרף מקול, שנפגע ברגלו וייבדק, כשגם האנס ואנוויין אינו נמצא בכשירות מלאה, והמשחק השני ממתין כבר בצהרי יום שישי.

"זה לא נראה טוב", אמר שרף בנוגע לפציעה החדשה. "לא תכננתי להשתמש בדיאונדרה ברנס כחלק מהרוטציה הקבועה אתמול, ובכל מקרה אשתמש בו יותר ביום שישי, וגם שון דאוסון יקבל יותר דקות כגארד. אין לנו רוטציה עמוקה של 11 שחקנים כמו שיש לירושלים, אבל לפעמים זה יתרון לשחק עם 9-8. נצטרך לתזמן את החילופים בצורה מהירה יותר".

טאג'יר מקול הפועל חולון. לירון מולדובן
עוד פצוע בהפועל חולון. טאג' מקול/לירון מולדובן

"הסיום מתסכל", הודה שחר עמיר, שהצטיין עם 14 נקודות ב-17 דקות. "נצטרך להרים ראש ולהגיע מוכנים יותר למשחק הבא. נפלנו בדברים הקטנים - לשלוח טיפה יותר את ג'אקורי וויליאמס לקו, כמה ריבאונדים שפספסנו, החטאות עונשין. אבל אנחנו לגמרי שם ואנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו מסוגלים לשחק טוב יותר. יש לנו סגל מיוחד ואנשים טובים שרוצים לנצח. זה קצת הלך לאיבוד לאורך הדרך, אבל כולם רוצים לנצח וככה זה נראה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully