וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדברים הטקטיים לא עבדו, אבל השחקנים שלנו ווינרים"

29.5.2024 / 9:29

הפועל ירושלים ניצלה מצרה בתחילת הפלייאוף, כשניצחה את הפועל חולון 86:93 בתום הארכה. המאמן יונתן אלון הודה ש"עשינו לעצמנו חיים קשים" והחמיא לליוואי רנדולף (30 נקודות): "הוא בצמרת השחקנים שהיו כאן"

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

מלכתחילה, לאור המומנטום ההפוך שבו נמצאות הפועל ירושלים והפועל חולון בתקופה האחרונה, נדמה היה שהסדרה ביניהן עשויה להיות חד צדדית. אבל היריבות הוותיקה, לצד הקסם שמביא איתו הפלייאוף, הפכו לפחות את המשחק הראשון ברבע הגמר למרתק ומותח, עד כדי שנדרשה הארכה כדי להפריד ביניהן.

בסופו של דבר, שמרו הירושלמים על יתרון הביתיות, כשניצחו 86:93 בתום ערב ארוך ומלא בדפיקות לב מואצות. לאור יכולתם המפתיעה של הסגולים, נדרשה מליוואי רנדולף (30 נקודות), ספידי סמית' (17 נקודות ו-10 אסיסטים) וחבריהם התעלות הגנתית כדי לא להפסיד; הם לא ספגו סל שדה בשש הדקות האחרונות של הזמן החוקי, ונתנו את הפוש הנכון אחרי פיגור בתוספת הזמן (81:81).

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לירון מולדובן
הפועל ירושלים ניצלה מצרה/לירון מולדובן

"הדברים הטקטיים לא עבדו, אבל השחקנים שלי הם ווינרים, והוכיחו כבר הרבה פעמים שהם יודעים לנצח משחקים", סיכם מאמן ירושלים, יונתן אלון. "חולון באה להרביץ ולנשוך, והייתה הרבה יותר אגרסיבית מאיתנו. אני נותן לה קרדיט על זה, והיינו צריכים להגיב. עשינו לעצמנו חיים קשים וביצענו טעויות לא מחויבות המציאות. ליוואי יקבל את המחמאות בסוף השנה, עכשיו הוא צריך לעבוד בשבילן. אבל הוא כבר בצמרת השחקנים שהיו כאן".

רנדולף עצמו הוסיף: "אני לא נלחץ מזריקות בדקות הסיום. אני פשוט לוקח נשימה, עושה את מה שאני עושה באימונים או בדקה החמישית ונשאר רגוע".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully