וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הכדורגל יצא נגד ישראל, אוזיל לקח את זה אישי

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 9:45

שורה ארוכה של כוכבי ספורט ממשיכים לתקוף את ישראל: בקהאם ניסה להיות דיפלומט, אוזיל שוב היה חריף מכולם. הקול של מנור סולומון נבלע בהמון הזועם

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

הישראלים התרגלו בחודשים האחרונים לראות איך דעת הקהל ברחבי העולם נגדנו, בעקבות המלחמה בעזה אחרי הטבח של ה-7 באוקטובר, ובימים האחרונים כצפוי המגמה התחזקה, עם מתקפה בוטה על ישראל בעקבות המבצע ברפיח, שבו נהרגו עשרות פלסטינים.

פוסט של מסוט אוזיל נגד נתניהו: "רוצח תינוקות!". האינסטגרם של מסוט אוזיל, צילום מסך
פוסט של מסוט אוזיל נגד נתניהו: "רוצח תינוקות!"/צילום מסך, האינסטגרם של מסוט אוזיל

בין השחקנים שביקרו את ישראל בחריפות בימים האחרונים אפשר למצוא את קארים בנזמה ("הפצצה לא מוצדקת על ילדים ונשים"), פול פוגבה (שהעלה תמונה של ילדה פלסטינית בוכה), ז'ול קונדה ("טבח ברפיח, איזו טרגדיה"), כשלא מעט שחקנים מצטרפים לטרנד ברשת עם התמונה שעליה הכיתוב "כל העיניים על רפיח", אותה העלו בין השאר השחקנים ז'ואאו קאנסלו, עוסמאן דמבלה, ניקולס ג'קסון, מרכוס תוראם, איברהימה קונאטה, וויליאם סאליבה ועוד. לכולם במצטבר ישנם עשרות מיליוני עוקבים.

כמובן שגם השחקנים המוסלמים נביל פקיר, מוחמד אל-נאני, ריאד מחרז, חכים זייש, אנוואר אל גאזי ואמאד דיאלו הצטרפו למבקרים בתקופה האחרונה, כשגם מבקר ישראל ידוע כמו אריק קאנטונה יצא נגדנו בפומבי, בפעם המי יודע כמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנור סולומון מעלה פוסט בתגובה למתקפה על ישראל ברשתות. אינסטגרם, מנור סולומון, צילום מסך
מנור סולומון מעלה פוסט בתגובה למתקפה על ישראל ברשתות/צילום מסך, אינסטגרם, מנור סולומון

מי שכצפוי העלה תכנים קיצוניים היה מסוט אוזיל, שונא ישראל ידוע, שהעלה תמונה של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו עם הכיתוב "טרוריסט, רוצח תינוקות!". מי שניסה להיות יותר דיפלומטי היה דייויד בקהאם, ששיתף פוסט של יוניצ"ף שבו נכתב "התמונות של ילדים נשרפים זעזעו את כולנו, אי אפשר לקבל את זה, חייבת להיות הפסקת אש מיידית ושחרור של החטופים ללא תנאי".

אתמול כדורגלן טוטנהאם ונבחרת ישראל, מנור סולומון, העלה את התגובה הישראלית לחשבון האינסטגרם, כשכתב "איפה היו העיניים שלכם ב-7 באוקטובר?", בניסיון לבקר את הצביעות של אותם ספורטאים, שרובם כעת מזועזעים ממותם של תינוקות עזתים אבל לא השמיעו קול כשנרצחו ילדים ישראלים. לצערנו, הפוסט של סולומון נבלע תחת עשרות כוכבים בכירים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully