וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד החריג עליו החליט ברדה לפני גמר הגביע של באר שבע

29.5.2024 / 18:22

המאמן החליט להוציא את כל 24 שחקני הסגל שלו למלון לפני המשחק מחר מול מכבי פתח תקוה ויודיע על ה-20 שיתלבשו. אליאסי צפוי לחזור לשער, התלבטות בחוד

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

התרגשות רבה בהפועל באר שבע יממה וחצי לקראת גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה מחר בערב באצטדיון בלומפילד. בצהריים היום יגיעו המאמן אליניב ברדה והקפטן מיגל ויטור לדבר עם התקשורת במסיבת עיתונאים שתיערך ב-13.30 באיצטדיון בלומפילד. בצד המקצועי, נראה כי ברדה מתכנן לא פחות משמונה שינויים ביחס להרכב שפתח במשחק הליגה האחרון בו הפסידה הפועל באר שבע 4:1 בדוחא לבני סכנין. ההערכה היא כי מהאחד עשר שפתחו בשבת, יישארו בהרכב רק מיגל ויטור, יוני סטויאנוב ורותם חטואל. גם לגבי האחרון עדיין אין ודאות מוחלטת וברדה עוד מתלבט בין חטואל לבין אלון תורג'מן וארתור שושנאצ'ב.

חטואל אמנם כבש בשבת, אבל באופן כללי התקפת הפועל באר שבע לא טובה בשלושת המשחקים האחרונים ולצד 11 ספיגות בשלושת ההפסדים האחרונים, הקבוצה כבשה רק פעמיים בשלושה משחקים. באשר ליתר העמדות נראה כי ברדה יילך מחר עם ניב אליאסי בשער. אליאסי היה השוער הבכיר לאורך רוב העונה. אופיר מרציאנו היה שוער הגביע ועמד בכל שלבי הגביע כולל בחצי הגמר מול מכבי נתניה. בשני המשחקים האחרונים בליגה בהם עמד מרציאנו, הוא ספג שמונה שערים ומכאן נראה שבמצב הזה, ברדה יעדיף ללכת עם אליאסי שרשם עונה מצוינת ואמור להיות גם בסגל הנבחרת האולימפית לפריז.

שוער הפועל באר שבע ניב אליאסי. אריאל שלום
מקבל עדיפות על מרציאנו במשחק על התואר. אליאסי/אריאל שלום

התקופה הרעה של הקבוצה מעוררת עוד תהיות וסימני שאלה באשר להרכב. כך למשל האם לפתוח עם איתן טיבי או מריאנו באריירו לצד ויטור ואת מי לשבץ כמגן ימני. ברדה ניסה באימונים האחרונים הרבה קומבינציות ושינה הרכבים תוך כדי האימון. אפילו מעבר לשלושה בלמים נוסה, אבל נראה שיפתח עם שניים לבסוף. הבלם מריאנו באריירו סיים את האימון הבוקר עם רגישות בשריר, אבל הוא מתוכנן להרכב ובהפועל באר שבע יעשו את כל מה שצריך להכשיר אותו למשחק.

אליניב ברדה החליט בצעד חריג להוציא את כל שחקני הפועל באר שבע לבית מלון בתל אביב לקראת המשחק מחר. הקבוצה שוהה במלון במרכז תל אביב ומאמן הפועל באר שבע החליט שלאור המעמד הוא רוצה את כל 24 השחקנים יחד כבר מהיום במלון ורק מחר בצהריים הוא יודיע על ה-20 שמתלבשים למשחק. קבוצות נוהגות להוציא רק את 20 שחקני הסגל למשחק לבית המלון, אבל בשל התקופה הפחות טובה ומעמד הגמר מחר, הוחלט בהפועל באר שבע להוציא את כל השחקנים כבר מהיום.

עוד בוואלה!

אוהדי מכבי פתח תקוה רכשו את כל הכרטיסים לגמר הגביע

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 29420

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully