וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי החדש של בני יהודה רוצה את מסאי דגו

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 8:35

אחרי שעבד לצדו במכבי חיפה, מאור בורג רוצה להביא את המאמן שעזב. בני יהודה על המינוי: "בורג יתווך בין הבעלים אלירן עובד לכוורת המקצועית החדשה"

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

בני יהודה תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) רשמית על הצטרפותו של מאור בורג למועדון, ועל מינויו לתפקיד המנהל המקצועי.

מאור שימש בתפקיד ראש מערך הסקאוטינג במכבי חיפה ב-7 השנים האחרונות, בצמוד למנהל המקצועי, גל אלברמן, והיה אמון בין היתר על הבאתם של השחקנים הזרים, השחקנים המתאזרחים ובדיקת פרופילים והתאמה של שחקנים בהתאם לצרכי הצוות המקצועי. כעת, אחרי שעבד איתו במכבי חיפה, בורג מעוניין כי מסאי דגו יהיה המאמן של הזהובים, שיקוו בעונה הבאה לחזור לליגת העל.

מאור בורג, סקאוט מכבי חיפה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
בני יהודה: "המועדון יעמיד עבור מאור את כל התנאים האפשריים בשביל לשפר את כלל המערכות המקצועיות"/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

מבני יהודה נמסר: "מאור היה אמון על שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה להפועל עפולה, כאשר גם לקבוצת הבת הוא מצרף שחקנים זרים איכותיים ממאגרו. מאור ליווה את השחקנים הצעירים במעבר בין קבוצת הנוער של מכבי חיפה לצעדיהם הראשונים בקבוצה הבוגרת, דוגמה ישירה לכך, הם שחקני מכבי חיפה; שריף כיוף ועילאי חג'ג שעשו את המסלול תחתיו ועוד שחקנים שמשחקים בקבוצות ליגת העל השונות.

"מאור יהיה האדם המקשר בין הבעלים, אלירן עובד לכוורת המקצועית החדשה שתיבנה במועדון תחתיו, יבנה את סגל השחקנים יחד עם ההנהלה והצוות המקצועי, יבנה צוות סקאוטינג וינהל את מערך האנליזה במועדון. עוד יעבוד מאור בשיתוף פעולה עם מנהל מחלקת הנוער על מנת לקדם ולאתר שחקנים צעירים מקבוצת הנוער ומקבוצות המחלקה השונות שעתידים ללבוש את החולצה של הקבוצה הבוגרת. המועדון יעמיד עבור מאור את כל התנאים האפשריים בשביל לשפר את כלל המערכות המקצועיות במועדון, החל מקבוצות הילדים הראשונות ועד המעטפת המקצועית וסגל השחקנים בקבוצה הבוגרת, תוך המשך של פיתוח המועדון כפי שהחל אשתקד".

מאור בורג, המנהל המקצועי החדש של המועדון: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול בכדורגל הישראלי כמו בני יהודה תל אביב, זהו מועדון מיוחד בעל קהל אוהדים גדול שמלווה את הקבוצה במסירות רבה לאורך השנים - לכל מגרש בארץ. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למכבי חיפה על תקופתי היפה במועדון".

ממכבי חיפה נמסר: "אנו מודים למאור על תרומתו למכבי חיפה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו . תודה מאור על הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully