וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ציפינו": התובנה של מכבי תל אביב להמשך הפלייאוף

29.5.2024 / 7:55

למרות הקלות בניצחון על נס ציונה, ניבו יודע ש"אסור לחשוב שהסדרה גמורה". מאייר זוכה לפרגון לקראת המאני טיים בנוער: "מראה הוא יכול לעשות ברמה הזאת"

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

מכבי תל אביב פתחה את פלייאוף 2024 בליגת העל ברגל ימין כשהביסה אתמול (שלישי) את עירוני נס ציונה 83:109 ביד אליהו. הצהובים עלו ליתרון 0:1 בסדרת הטוב מחמישה וביום שישי ינסו לעשות צעד נוסף לעבר חצי הגמר כשיתארחו באולם לב המושבה.

עבור מכבי תל אביב היה זה המשחק החמישי בעשרה ימים, לעומת היריבה שנחה בשבוע האחרון, אך האנרגיות היו כולם בצד של האלופה שפתחה חזק וברחה ליתרון שהתקרב ל-30 נקודות כבר במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה ההפרש חצה את גבול ה-35, לפני שנס ציונה צמצמה מעט ברבע האחרון.

עודד קטש חילק את הדקות בין כל 12 שחקני הסגל, כשג'ון דיברתולומיאו חוזר אחרי שבועיים לפעילות וקולע 15 נקודות ב-15 דקות. לורנזו בראון הוביל את קלעי הקבוצה עם 18 נקודות וג'ייק כהן הוסיף 14 משלו.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב. דני מרון
ג'וש ניבו מטביע/דני מרון
עומר מאייר מכבי תל אביב לצד קייל פייט עירוני נס ציונה. דני מרון
כישרון מבטיח. עומר מאייר/דני מרון

"אנחנו מבינים שזו סדרת פלייאוף, ולא משחק אחד שמתקדמים ממנו. אם ניצחנו ב-20 הפרש זה עדיין משחק אחד, וזה היה ככה גם אם היינו מנצחים רק בשתי נקודות", אמר לאחר המשחק ג'וש ניבו שקלע 12 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים ב-21 דקות בלבד, "אנחנו מבינים את זה, לא יכולים לחשוב שהסדרה גמורה בגלל שניצחנו בהפרש גדול, צריכים להיות מוכנים לקראת יום שישי".

כשהסנטר נשאל על הקלות בה קבוצתו ניצחה, הוא אמר: "לא ציפינו שזה יהיה קל, אנחנו יודעים שזה הפלייאוף, כולם נאבקים על האליפות, מצפים שזה יהיה אפילו יותר קשה ביום שישי".

עומר מאייר תרם אמש שלוש נקודות בשמונה דקות והיום צפוי לשחק עם קבוצת הנוער ביחד עם ירון גולדמן, במשחק השני של סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל לנוער נגד הפועל עמק חפר, כאשר מכבי תל אביב בפיגור 1:0. "כולם מכירים את מאייר, יש לו הרבה פוטנציאל, הוא מראה מה הוא יכול לעשות ברמה הזאת והוא עוזר לנו הרבה במשחקים וגם באימונים, אנחנו מריעים לו ואנחנו מקווים שהוא יוכל להמשיך ולתת לנו הרבה", סיפר ניבו על הגארד הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully