וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' סימנה מחליפים לאוגרטה, ואן ניסטלרוי ללסטר?

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 20:09

בצרפת טוענים שהאלופה תנסה למכור את האורוגוואי ותנסה להחתים את ברונו גימראייש או קימיש. ההולנדי עשוי להחליף את מארסקה, קבוצתו של רונאלדו מעוניינת בשוער ליברפול, אנס אונאל חתם בבורנמות'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

העברות

אחרי ששיחק כמושאל מחטאפה, בורנמות' מימשה את האופציה על החלוץ הטורקי אנס אונאל, שחתם לארבע שנים.

* ג'ורג' באלדוק נפרד משפילד יונייטד אחרי שבע שנים. המגן השמאלי, שהחל לייצג את יוון לפני כשנתיים, עזב את אנגליה וחתם בפנאתינייקוס.

שמועות

* בצרפת ממשיכים הדיווחים על כך שפריז סן ז'רמן תנסה למכור את מנואל אוגרטה, כבר אחרי שנה אחת ו-60 מיליון יורו ששולמו עבור הקשר האורוגוואי. המועמד הבכיר להחליפו הוא ברונו גימראייש, הברזילאי של ניוקאסל.

* שחקן נוסף שלואיס אנריקה רוצה לראות בעיר האורות הוא יוזואה קימיש, שעשוי לעזוב את באיירן מינכן בחלון ההעברות הקרוב.

* היורש של אבא קרלו? דוידה אנצ'לוטי, בנו של מאמן ריאל מדריד, מועמד למשרת האימון בראן הצרפתית, כך על פי "RMC".

* ב"לאקיפ" משוכנעים שהצעה מצדה של אל שאבאב הסעודית למארסיי עבור פייר אמריק אובמיאנג תגיע בימים הקרובים.

* עוד מהליגה הסעודית - אליסון, שוערה של ליברפול, מבוקש בקבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר. באנגליה מדווחים שהברזילאי נמצא על הכוונת של הרבה קבוצות מהליגה העשירה, אך רוצה להישאר בקבוצה של ארנה סלוט.

* ב"טלגרף" טוענים שהמלפפון הלוהט של הקיץ בפרמיירליג צפוי להיות קריסנסיו סאמרוויל שמבוקש אצל צ'לסי, ליברפול וטוטנהאם. לידס דורשת עבור האנגלי בן ה-22 30 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אליסון שוער ליברפול. GettyImages
ינטוש את ליברפול לערב הסעודית? אליסון/GettyImages

* אדם ללאנה, שסיים את חוזהו בברייטון, עשוי לחזור לקבוצה בה פרח לראשונה בפרמיירליג. ב"מירור" מדווחים שהקשר בן ה-36 צפוי לחתום בעולה החדשה, סאות'המפטון.

* קריסטל פאלאס קרובה להחתים את שאדי ריאד, בלמה של בטיס. לפי ה"מונדו דפורטיבו", המרוקני יעלה כ-15 מיליון יורו לנשרים, כשהשחקן כבר המריא ללונדון על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולסגור פרטים אחרונים.

* מרסלו גז'ארדו צפוי לעזוב את אל איתיחאד הסעודית בסיום העונה. המאמן הארגנטינאי צפוי לנסות את מזלו באירופה לראשונה אחרי שאימן את באורוגוואי ובארגנטינה את נסיונאל וריבר פלייט בהתאמה.

* אנצו מארקסה אמור לחתום עד סוף השבוע כמאמנה החדש של צ'לסי ולסטר מנסה לאתר במהרה מחליף. השם החם הוא של רוד ואן ניסטלרוי, כוכב העבר שהדריך את פ.ס.וו איינדהובן ב-2022/23 והעונה ישב בבית. ספק אם הוא יסרב להצעה מהעולה החדשה לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully