וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם קונטה יחתום, קברצחליה ידרוש לעזוב את נאפולי"

דיווח: המאמן על סף חתימה לשנתיים, הכוכב חושש למעמדו בעקבות המערך שבו צפויה הקבוצה לשחק וידחוף למכירתו לפריז סן ז'רמן

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

סוכנו של חביצ'ה קרבצחליה אישר אתמול (שלישי) כי התקבלה הצעה מפריז סן ז'רמן לרכישת הכוכב והבהיר שהמעבר תלוי בשיחות בין ראשי המועדונים, מתוך הבנה שאאורליו דה לורנטיס, בעלי נאפולי, כנראה ידרוש יותר מ-80 מיליון היורו שהציעה אלופת צרפת לפי הפרסומים. מה שלא דווח עד כה זה שגם הקשר הגאורגי מתכוון לפעול כדי לקבל את האישור לעזוב.

בשנה שעברה קברצחליה הוביל את נאפולי לאליפות הראשונה שלה זה 33 שנה וזכה לכינוי "קבראדונה" בשל היותו הראשון שמצעיד אותה להיסטוריה מאז דייגו מראדונה, אבל ייתכן ששנתיים בדרום איטליה הספיקו לו - ובעיקר ההחתמה המסתמנת של אנטוניו קונטה למאמן הקבוצה היא שתגרום לו לדרוש לעזוב, בהתאם לדיווח.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי. GettyImages
ידרוש לעזוב אם קונטה יחתום?/GettyImages

בריאיון שהעניק אתמול אמר סוכנו של קברצחליה שהקשר מתמקד כעת אך ורק במשחקי יורו 2024 עם גאורגיה, אבל כעת נטען כי אם קונטה אכן יחתום השבוע כמאמן הקבוצה לשנתיים הבאות, משמעות הדבר שהקבוצה עשויה לאבד את הכוכב שלה. נכתב כי קברצחליה חושש מהגעת קונטה בשל העבודה שהמאמן לאורך השנים משחק בשיטה כמעט קבועה, במערך 3-5-2 שמתבסס בעיקר על שחקני הכנף והחלוצים ופחות על שחקנים יצירתיים כמוהו במרכז השדה.

פ.ס.ז' מצדה זקוקה לקברצחליה ומעוניינת להפוך אותו לאחד מכוכביה אחרי עזיבת קיליאן אמבפה. פ.ס.ז' גם בוודאי תוכל לשלם לכוכב הגאורגי פי כמה ממה שנאפולי משלמת לו כעת - כ-1.5 מיליון יורו לעונה. לא אחת דווח שנאפולי רוצה לשדרג את תנאיו בתמורה להארכת החוזה שכרגע תוקפו עד קיץ 2027, אולם בין הצדדים היו פערים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully