וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכדור הזהב? בלינגהאם הוכתר כשחקן העונה בספרד

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 21:52

אחרי שזכה בתואר שחקן העונה בגרמניה והוליך את ריאל מדריד לאליפות בעונת הבכורה, בלינגהאם נבחר למצטיין של 23/24. באנגליה טוענים: זה עשוי להיגמר עם התואר הגדול

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.5/ספורט1

ג'וד בלינגהאם ממשיך לקבל הכרה על השנה המופלאה שלו, כשזכה היום (שלישי) רשמית בתואר שחקן העונה של הליגה הספרדית בטקס הגאלה החגיגי של לה ליגה. בלינגהאם בן ה-20 הוליך את ריאל מדריד לאליפות ה-36 בתולדותיה, והיה השחקן הכי בולט של הבלאנקוס כבר בעונתו הראשונה במועדון, בעונה שכוללת 23 שערים, 10 בישולים וכמובן שורה ארוכה של שערים מכריעים. בליגה בלינגהאם רשם 19 שערים ו-6 בישולים. הוא הקדים את המועמדים האחרים: ויניסיוס, איסקו, ארטם דובביק ואנטואן גריזמן.

ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
מעל כולם. בלינגהאם/רויטרס

בלינגהאם, יש לציין, זכה בשנה שעברה בתואר שחקן העונה בגרמניה בגיל 19 בלבד, ואם יוליך את ריאל מדריד לזכייה גם בליגת האלופות, כשהיורו בקיץ עם נבחרת אנגליה, על מי מייקל אואן "הוא חייב להיות בדיון על כדור הזהב". לדברי אואן, "מועמדות לתואר הזה היא לא רק על סמך יכולת אישית אלא גם על זכייה בתארים, ואם אחרי האליפות גם יזכה בצ'מפיונס, יש לו סיכוי עצום לזכות".

מי שזכה בתואר מאמן העונה הוא מיצ'ל, שהוליך את ג'ירונה למקום השלישי שמוביל לליגת האלופות, והקדים את קרלו אנצ'לוטי. בפרס השחקן הצעיר של העונה זכה לאמין ימאל מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully