וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "ניצחנו בהפרש שיכול לבלבל, אסור לנו שזה יקרה"

28.5.2024 / 19:43

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-83:109 על נס ציונה בפתיחת הפלייאוף: "מדאיג אותי שנחשוב שביום שישי במשחק מספר 2 זה ייראה אותו דבר"

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יצא לדרך היום (שלישי) באולם ביד אליהו, כאשר האלופה מכבי תל אביב מחצה 83:109 את עירוני נס ציונה ועלתה ל-0:1 בסדרה. הצהובים קלעו 16 שלשות באחוזים אדירים, נהנו מיכולת טובה של לורנזו בראון והוליכו כמעט לכל אורך המשחק ביתרון דו ספרתי.

המאמן עודד קטש, שהיה הראשון להכניע את מאיר טפירו שניצח את חמשת המשחקים הראשונים מאז שמונה למאמן הקבוצה, אמר בסיום: "אני מרוצה מהתוצאה ומהדרך שבה שיחקנו. בחצי הראשון היינו מרוכזים, עשינו את הדברים והפנמנו שמתחיל הפלייאוף ושכל משחק חשוב. המשחק הזה מעט מתעתע, אני חושב שהמשחק הזה הגיע להפרש שיכול קצת לבלבל אותנו, ואסור לנו לתת לזה לקרות כי אנחנו לא מצפים לכזה משחק ביום שישי ויודעים שעלינו להישאר מרוכזים. אני חושב שנס ציונה יותר טוב מאיך שהדברים יצאו היום. צריך שוב לחזור לראות את המשחק ולבדוק איזה דברים עשינו נכון כדי להפוך את המשחק הזה לקל, ומזה צריך ללמוד".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"הפנמנו שמתחיל הפלייאוף ושכל משחק חשוב"/דני מרון

עוד אמר קטש: "בתור מאמן אתה כמובן רוצה להיות מרוכז 40 דקות, אבל קשה לבקש את זה מהשחקנים. מה שאני כן מודאג, זה שלא נחשוב שאנחנו נוסעים בשישי ונקבל את אותו משחק ואת אותה תוצאה. פה צריך להראות בגרות וזו העבודה שלנו כצוות, לגרום לשחקנים להישאר דרוכים ולעלות עם אותה תחושת דחיפות למשחק 2. אני מצפה למשחק אחר".

על ניהול הדקות והרוטציה אמר לסיכום: "מן הסתם שמשחקים הופכים להיות חד צדדיים באיזשהו שלב אז יותר קל לנהל דקות. גם לאורך העונה, אנחנו משחקים כמעט שתי חמישיות. יש חשניקם בהרכבים שאוהבים לשחק ביחד. אנחנו קצת יותר מאוזנים מבחינת העמדות אז מאוד קל לי לשמור על אותה רמה ואותה איכות, וגם לחלק את העמוסים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully