וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרצף של ריאל מדריד צריך להסתיים. בגמר הכל אפשרי"

טרזיץ', מאמן בורוסיה דורטמונד, הצהיר לקראת גמר ליגת האלופות בשבת: "הוכחנו העונה שהכל יכול להיות, המטרה היחידה שלנו היא לזכות בגביע"

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

ריאל מדריד ניצחה את כל שמונת משחקי הגמר האחרונים שלה בליגת האלופות, אבל בורוסיה דורטמונד, ששבה למעמד לראשונה זה 11 שנה, שמה לעצמה למטרה להיות זה שתעצור את הרצף ולהניף את גביע אירופה השני שלה, אחרי 27 שנה.

במסיבת עיתונאים שערך היום (שלישי) המאמן אדין טרזיץ' לקראת המפגש בוומבלי בשבת ב-22:00, הוא הצהיר כי עם כל הכבוד לבלאנקוס שמחפשים את הגביע ה-15 שלהם, דורטמונד מגיעה אך ורק במטרה לנצח: "הכל יכול להיות בגמר, הכל אפשרי - ואם יש קבוצה שהוכיחה את זה העונה, זו דורטמונד. ריאל מדריד ניצחה את כל שמונת הגמרים האחרונים שלה וזה רצף שצריך להסתיים".

אדין טרזיץ' מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
"זה נותן לנו המון ביטחון". טרזיץ'/GettyImages

טרזיץ' לא חסך בהצהרות: "המטרה היחידה שלנו היא לזכות בליגת האלופות, אבל כדי לעשות את זה אנחנו יודעים שעלינו לנצח את ריאל מדריד, קבוצה שרק בעשור האחרון זכתה חמש פעמים. ובכל זאת, כל זה לא נחשב - מי שעקב אחרינו בשלבי הנוקאאוט יודע שתמיד התייחסנו אל כל מפגש כאל משחק אחד מכריע והוכחנו שהכל אפשרי. אנחנו קבוצה מאוחדת, כולם מאחורינו וזה נותן לנו המון ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully