וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליווי של כ-4,000 אוהדים: מ.ס. טירה תוריד את הפועל כפר סבא?

הקרב על הכרטיס האחרון ללאומית ייערך בפתח תקוה (רביעי, 20:00): מנצחת הפלייאוף של ליגה א' תנסה להיות הראשונה מאז טבריה ב-2014 שמדיחה במשחק המבחן את המדורגת 14 בליגת המשנה

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה ירדו מליגת העל, הפועל כפר שלם והפועל רעננה עלו מליגה א' ומחר (רביעי, 20:00) נדע מי תהיה הקבוצה ה-16 שתשלים את תמונת הליגה הלאומית לעונת 2024/25, כאשר הפועל כפר סבא תפגוש במשחק המבחן את השכנה מ.ס. טירה. נציגת ליגה א', שמבטיחה תמיכה מאסיבית של כ-4,000 אוהדים בערב היסטורי מבחינתה באצטדיון בפתח תקוה, תנסה לשבור את הסטטיסטיקה ולהיות הראשונה מאז עירוני טבריה לפני עשור (מול הפועל קטמון) והשנייה בסך הכול שמצליחה לגבור על יריבה מהלאומית מאז החלו משחקי המבחן במתכונת הנוכחית.

הפועל כפר סבא, שהייתה לאורך שלבים רבים של העונה מתחת לקו האדום, הצליחה להגיע לחוף מבטחים עם קאמבק מרשים לאחר מינויו של איציק ברוך, אך במחזור האחרון מצאה עצמה חוזרת אל המקום ה-14. היא כבר הייתה בסיטואציית המבחנים הזו בעבר. זה קרה לפני שש שנים ואז הירוקים ניצחו את טבריה 2:4 בבית, סיימו ב-1:1 בגומלין בחוץ ושרדו בלאומית. הפעם, כאמור, מדובר במשחק אחד על כל הקופה והיא תנסה להימנע מירידה לליגה השלישית (כפי שקרה לה לראשונה בתולדותיה ב-2013). כפר סבא תצטרך יכולת טובה יותר של ההתקפה שלה, שבקושי הגיעה למצבים בתיקו המאופס בשישי מול מ.ס. כפר קאסם.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם אופק פישלר. קובי אליהו
מסורת הניצחונות של נציגות הלאומית תישמר? אופק פישלר/קובי אליהו

מנגד, טירה נמצאת ברגע השיא של המועדון לאחר ה-0:2 על מ.ס. דימונה בגמר המחוזות. האדום המוקדם של היריבה הדרומית סייע לקבוצה של חיים סירוטקין לשלוט במשחק שנערך גם הוא בפתח תקוה, שלום אדרי כיכב ופיראס גנאים ועידו גונן העלו את הקבוצה לראשונה למשחק המבחן - מרחק 90 דקות מביקור בכורה בליגה הלאומית. סירוטקין, שצלח את הפלייאוף המפרך של ליגה א' ב-2013 עם בית"ר כפר סבא וב-2016 עם מ.ס. כפר קאסם, הפסיד אז במבחנים מול היריבות מהלאומית (בית"ר תל אביב והפועל ירושלים, בהתאמה). האם הפעם הסיפור יהיה שונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully