וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדה ראשונה במזרח התיכון: קטאר תארח ב-2036?

דיווח ב"Relevo": רוב חברי הוועד הבינלאומי תומך בהצעה הקטארית לאירוח המשחקים האולימפיים. ההחלטה הסופית לא תתקבל לפני 2026

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

המשחקים האולימפיים 2024 בפריז ייצאו לדרך בעוד פחות מחודשיים וכבר עתה ידוע כי ב-2018 האולימפיאדה תתקיים בלוס אנג'לס וכעבור ארבע שנים בבריסביין שבאוסטרליה, אבל נראה כי כבר התבהרה התמונה גם לגבי המשחקים ב-2036 - כך על פי דיווח ב"Relevo" הספרדי.

רק בחודש שעבר פורסם כי הוועד האולימפי בקטאר התכנס כדי להכין הצעה רשמית לאירוח המשחקים בעוד 12 שנה. תומאס באך, נשיא הוועד האולימפי הבין לאומי, אמר לאחרונה כי מספר דו ספרתי של מדינות מביעות עניין באירוח המשחקים, ביניהן ערב הסעודית, אינדונזיה, ספרד, צ'ילה, גרמניה והודו, אלא שלפי הפרסום בספרד תהיה זו קטאר שתזכה באירוח המשחקים בעיר הבירה דוחא.

טקס הפתיחה מונדיאל 2022. רויטרס
כך נפתח מונדיאל 2022. המטרה הבאה של הקטארים היא המשחקים האולימפיים/רויטרס

החלטה סופית ורשמית כמובן שעוד אין, זה יקרה ב-2026 אם לא שנה אחרי זה, אבל על פי הידיעה ההצעה הקטארית מקדימה את האחרות ושהוועד האולימפי הבין לאומי ברובו תומך בה. זה גם יאפשר את המשך הרוטציה בין היבשות, הרי שהמשחקים הקרובים יתקיימו באירופה, לאחר מכן באמריקה ובעוד שמונה שנים באוקיאניה. אם זה יקרה, אלו יהיו המשחקים האולימפיים הראשונים במזרח התיכון.

בשנים האחרונות קטאר אירחה מספר תחרויות בינלאומיות גדולות ובראשן מונדיאל 2022. התחרות הגדולה הבאה שתארח תהיה ב-2027, שם תתקיים אליפות העולם בכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully