וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי: "יש ביורו נבחרות שנמצאות כרגע ברמה אחרת"

מאמן נבחרת איטליה התראיין לרשת "סקיי" ובין השורות אמר שאלופת אירופה המכהנת היא לא הפייבוריטית לזכות: "המטרה? לחזור מגרמניה ולשמוע שהעם גאה בו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.5/ספורט1

נבחרת איטליה, אלופת אירופה המכהנת, תחל את אימוניה לקראת יורו 2024 ביום שישי הקרוב עם סגל רחב של 30 שחקנים והתחרות על מקום בין 26 האחרונים גדולה. המאמן לוצ'אנו ספאלטי ייאלץ לנפות ארבעה שחקנים ב-6 ויוני ואז למעשה תיקבע רשימת השחקנים הסופית שתייצג את האזורי באליפות אירופה.

כאשר התראיין ספאלטי לרשת "סקיי" והתבקש להתייחס לציפיות ליורו הקרוב והאם המטרה היא להגן על התואר, אמר: "כמובן שרוברטו מנצ'יני עשה עבודה נהדרת ואנחנו חייבים להתחיל לפחות מזה, בניסיון לתת אפילו יותר. אנחנו חייבים להיות מוכנים משום שזהו טורניר חשוב מאוד. אנחנו מלאים בהתלהבות ומרגישים את הרצון העז של כל האיטלקים לעזור ולתמוך בנו. אנחנו שמחים כל כך להיות אלה שמביאים את המסר הזה ואת ההרגשה הזאת לדשא. המטרה שלנו היא לחזור מגרמניה ולשמוע איטלקים אומרים לנו שהם גאים בנו".

ג'אנלוקה סקמאקה שחקן אטאלנטה חוגג שער. רויטרס
"סקמאקה? יצטרך להעניק בחזרה"/רויטרס

באשר לסגל, ספאלטי נשאל לגבי ההחלטה לכלול את ג'אנלוקה סקמאקה ברגע האחרון: "למה שאהיה מופתע ממנו? נתתי לו לשחק נגד אוקראינה ואנגליה והוא עושה את מה שמצופה ממנו לעשות. הוא אחד משלושת החלוצים של הנבחרת, אז הוא יצטרך להעניק לה בחזרה. הוא יהיה חשוב עבורנו מאוד".

עוד אמר ספאלטי לקראת היורו: "זה הרגע הגדול בקריירה שלי, זה כמו להיות בגן עדן כי אני מכין את הנבחרת ליורו. כמו שאמרתי, אנסה לתת את המיטב. אני לא יודע אם זה יספיק. נצטרך לברר כמה דברים: יש לנו שחקנים טובים ואנחנו חייבים להפוך אותם לקבוצה אחת. אם נצליח, אני משוכנע שנצליח להתמודד עם קבוצות שנכון לכרגע, נמצאות ברמה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

משחקי נבחרת איטליה בשלב הבתים של היורו:

איטליה - אלבניה (15.6, 22:00)
ספרד - איטליה (20.6, 22:00)
קרואטיה - איטליה (24.6, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully