וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מקנא בו": התחרות הסמויה בין טן האח לסלוט

מאמן מנצ'סטר יונייטד, שספק גדול אם ימשיך בעונה הבאה, היה רחוק מלהחמיא למאמנה החדש של ליברפול: "פ.ס.וו של בוס הייתה טובה יותר בכמה רמות"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

הנהלת מנצ'סטר יונייטד עדיין לא קיבלה החלטה סופית אם להיפרד מהמאמן אריק טן האח שבשבוע שעבר כבר פורסם בכלי התקשורת המובילים באנגליה כי התקבלה החלטה לפטרו בכל מקרה, אבל הזכייה שלו בגביע האנגלי בשבת עוד עשויה להסתיים בתפנית דרמטית בעלילה, למרות הדיווחים המוקדמים.

כך או אחרת, מאמן הולנדי שבוודאות יעמוד על הקווים בעונת הפרמיירליג הבאה יהיה ארנה סלוט, שיירש את יורגן קלופ בליברפול. טן האח, כך עושה רושם, לא ממהר לפרגן להולנדי החדש בליגה - וכתב העיתון "AD" הוגו בורסט אף האשים אותו בקנאה בסלוט.

מאמן פיינורד ארנה סלוט. Andre Weening/BSR Agency, GettyImages
בגביע הוא זכה העונה, בליגה בעונה שעברה. סלוט/GettyImages, Andre Weening/BSR Agency

מנצ'סטר יונייטד אמנם זכתה בגביע, אבל סיימה במקום השמיני בפרמיירליג - הנמוך ביותר מאז עונת 1989/90 והודחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים אחרי שסיימה במקום האחרון. עם זאת, כאשר התבקש לסכם את הליגה ההולנדית בעונה החולפת, לא חסך בביקורת נגד פיינורד של סלוט - או יותר נכון במחמאות לפ.ס.וו איינדהובן האלופה בהדרכת פטר בוס. נזכיר כי סלוט ופיינורד זכו בגביע ובעונה שעברה באליפות.

"מדברים יותר מדי על פיינורד. היא הייתה יציבה לאורך העונה, אבל לא בטופ כמו פ.ס.וו. בכל האלמנטים פ.ס.וו הייתה טובה יותר בשתי רמות - בהחזקת הכדור, בהפעלת לחץ, באינטנסיביות, בכל דבר. בוס והצוות שלו עשו עבודה מדהימה והקבוצה הייתה בפער גדול מכל היתר, גם הרבה יותר טובה מפיינורד".

טן האח גם אמר שסלוט מקבל קבוצה מוכנה עם סגל הרבה יותר טוב מאשר הוא קיבל ב-2022 כאשר הגיע למנצ'סטר יונייטד: "יורגן והצוות שלו השאירו בסיס יציב וחזק. הוא מגיע לקבוצה שנמצאת בעמדה הרבה יותר טובה ממה שאני קיבלתי כשהגעתי מהולנד למנצ'סטר יונייטד". בהולנד, כאמור, לא עשו לו הנחות על אותם דברים שאמר. האם יהיה דרבי על הולנדי על הקווים בעונה הבאה כאשר שתי היריבות המושבעות ייפגשו? התשובה תתבהר בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully