וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת בדרך ללאומית: אין הסכמות בין המנהלת לאיגוד

28.5.2024 / 14:39

הצדדים לא הצליחו להגיע להבנות בכל הנוגע לעולות מליגת המשנה והקפאת הירידה, המשמעות היא שנועלת הטבלה בליגת העל צפויה לרדת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

ראשי איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה נפגשו היום (שלישי) במטרה להגיע להבנות שיהיו מקובלות על שני הצדדים בנושא העולות והיורדות, כפי שביקש מהם בית הדין העליון בשבוע שעבר, אלא שהם לא הגיעו לעמק השווה.

הנושא יחזור לדיון אצל בית הדין העליון בהמשך השבוע, אך מסתמן כי לא תצא פסיקה שתורה על משחקי מבחן בין הפועל אילת, נועלת הטבלה בליגת העל לקבוצה שתסיים במקום השני בגמר הלאומית בין נתניה וגלבוע/גליל, ובמנהלת הליגה צפויים להודיע לאילת כי היא תרד לליגה השנייה.

"יו"ר איגוד הכדורסל עמוס פרישמן, עמד על כך שבכל עונה יעלו לליגת העל שתי קבוצות מליגה לאומית, בכפוף להסכם בין מנהלת ליגת העל לאיגוד הכדורסל הישראלי", נכתב בהודעה שיצאה מטעם האיגוד לשופט עמוס מודריק, נשיא בית הדין העליון, "לגבי מספר הקבוצות היורדות מליגת העל זה יהיה נתון להחלטתם הבלעדית של מנהלת ליגת העל וכל החלטה של המנהלת תכובד על ידי איגוד הכדורסל".

שחקני הפועל אילת חוגגים, אפיק ניסים, אריק שיבק, יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לליגה השנייה. אילת חוגגת את העלייה לגמר הפלייאוף ב-2015/ברני ארדוב

עוד נכתב כי: "עמדת מנהלת ליגת העל המיוצגת באמצעות יו"ר המנהלת ארי שטיינברג להצעה זו הינה: "לצערי לא הגענו להסכמות לגבי הקבוצות היורדות והעולות, גם לעונה זו וגם לעונות הבאות"".

במנהלת הליגה היו רוצים לשמור על אילת בליגת העל, אך מאחר שהאיגוד מתעקש על שתי עולות, אם יוחלט על הקפאת היורדות יצטרכו במנהלת להוריד בתום העונה הבאה שלוש קבוצות, דבר שלא מתקבל בדירקטוריון ולכן ההחלטה שצפויה להגיע לאחר הכרעת הדין של השופט בדימוס מודריק היא כי אילת תרד לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully