וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הספורט HOKA משיק ליין חדש של נעלי נוחות

HOKA נערכת לחג השבועות ועונת החתונות ומשיקה קולקציה חגיגית של נעליים נוחות לכל אירוע לנשים ולגברים

Hoka Clifton 9 - נעלי ספורט הוקה קליפטון 9, 
 מחיר 749.90 שקל. יחצ,
Hoka Clifton 9 - נעלי ספורט הוקה קליפטון 9, מחיר 749.90 שקל/יחצ

חג השבועות בפתח ועמו גם עונת החתונות. בשנים האחרונות כלות רבות נוהגות להצטייד בשתי שמלות אחת לחופה והשנייה קלילה יותר המיועדת לרחבת הריקודים, ובהתאם להצטייד לצד נעלי העקב גם בנעליים נוחות יותר שיאפשרו להן להשתולל עם החברים על הרחבה.

HOKA, מהמותגים הצומחים ביותר בתחום הנעלת הספורט וה-outdoor בעולם, מזמינה אתכן להתרשם מקולקציית הנעליים הלבנות, המשלבת בין שיק לנוחות, ומתאימות גם לשמלה הלבנה של חג השבועות הקרוב וגם לעונת החתונות. הדגמים המובילים ביניהם אפשר למצוא את הנעליים בצבע הלבן הם: 8 BONDI , 9CLIFTON , ARAHI 7, ועוד דגמים נוספים.

HOKA מציעה מגוון דגמים לגברים, לחתנים ולקרוביהם בצבע שחור שיתנו מענה נוח ומעוצב ללילה ארוך על רחבת הריקודים. הדגמים המובילים המוצעים בצבע השחור הם: 8 BONDI , 9CLIFTON , נעלי הלייף סטייל TRANSPORT ו-TC.

ניתן להשיג את הנעליים בחנויות הקונספט של HOKA - אצל ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA, במתחם מנדרין ובקניון M הדרך, באתר www.newrun.co.il , ברשת WeShoes ובמגוון חנויות המשווקות HOKA בישראל. בשים לב שהמלאי משתנה מעת לעת.

על הדגמים

  • BONDI 8- BONDI הוא אחד הדגמים המפורסמים והאהובים ביותר של HOKA. שילוב מושלם של רכות, נוחות והתאמה לכף רגלכם במגוון צבעים ומידות רוחב, לנשים וגברים. מדובר בנעל ניטרלית בעלת יכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה ביותר. הנעל מעוצבת באופן חדשני ומצטיינת בתחושת יציבות משופרת. הדגם מתאים לריצות לכל הטווחים להליכה ולעמידה ממושכת, כשייחודו בנוחות יוצאת דופן, בתמיכה זהה וחלקה לכל אורך שלבי הדריכה ובהיותו רב תכליתי. הנעליים טבעוניות, ומופיעות בשתי מידות רוחב לנשים וגברים. כשבגזרת הגברים הדגם קיים גם במידת רוחב אקסטרה רחבה.
  • CLIFTON 9 - האיזון המושלם בין רכות לקלות, לחוויה אולטימטיבית של תנועה רכה - CLIFTON 9, הדור התשיעי של הדגם עטור הפרסים. פורץ דרך עם משקל מופחת ועיצוב משופר, המעניק חוויה חדשה של ריצה והליכה.CLIFTON 9 היא נעל כביש ניטרלית ורב גונית המתאימה לכל סוגי האימונים בכביש, קלת משקל, בולמת זעזועים באופן יוצא דופן ודינמית. תבנית הגלגול בסוליה שלה יוצרת תנועה מהירה של כף הרגל במשטח הדריכה, ומעניקה חוויית ריצה חלקה ושוטפת. הנעל טבעונית.
  • TRANSPORT - דגם מעוצב חדשני של נעליים יומיומיות עם מקסימום סטייל, ומקסימום נוחות. הדגם מיוצר ברובו מחומרים טבעוניים, מתאים לאורח החיים האורבני ומעניק את תכונות הליבה המיוחדות של HOKA - נוחות, שיכוך, יכולת תגובה ועמידות עם דגש מירבי על איכות הסביבה ושימוש בחומרים טבעוניים בתהליך הייצור, במעטפת של לייף סטייל. דגם ה TRANSPORT מיועד לחוויה המשלבת בין אורח חיים אורבני ותנועה, במטרה להעניק מעבר קל מסביבה עירוניות לטבע ובסטייל יום יומי. ייצור הנעליים נעשה מתוך מחשבה עמוקה על קיימות, מיחזור, ומיועד בראש ובראשונה לצרכנים שאיכות הסביבה חשובה להם, למי שמשתמשים בתחבורה ציבורית, צועדים ברגל או רוכבים על אופניים למקום העבודה או לסידורים יומיומיים. הנעליים מיועדות גם למי שאוהבים לטייל בטבע או בפארקים בסופי שבוע, ומחפשים נעליים נוחות שלא מתפשרות על הנראות.
  • Thoughtful Creation - TC. 1.0 - HOKA מציגה את היצירה המתחשבת שלה, ה-thoughtful creation או בשמה הקצר 1.0 TC. נעל אופנה שנולדה מתוך תפיסה עיצובית שאומרת: לעשות יותר בפחות. בפועל, זו נעל הוקה עם כל התכונות המוכרות שלה, אך עם מעט חומרי גלם ומעט חלקים המרכיבים אותה, תוך שמירה על ערכי הסביבה ושימוש בחומרי גלם ממוחזרים.
  • דגם יוניסקס אותו ניתן לרכוש באתר וחנויות ניו ראן בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully