וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאוטרו רוצה להישאר ובקרוב החוזה שלו יוארך"

מנכ"ל אינטר ניסה להזים את השמועות לגבי עתיד הקבוצה: "תהיה המשכיות בהנהלה. אלו שמספרים עלינו דברים רעים מונעים מקנאה ורוצים לערער את אינטר"

תקציר: ורונה - אינטר 2:2/ספורט1

אחרי האליפות והטלטלה של החלפת קבוצת הבעלות, מנכ"ל אינטר, בפה מארוטה, דיבר על הקבוצה והמועדון במסגרת אירוע שארגנה אלופת איטליה.

מארוטה פתח לגבי מצבו העתידי של המועדון: "אני יכול להבטיח לכם שעם קבוצת 'Oaktree' תהיה המשכיות בהנהלה. אלו שמספרים עלינו דברים רעים מונעים רק מקנאה ומעוניינים לערער את אינטר. אבל המועדון מסתדר ובמצב טוב. אנו נצא מסופקים. אני חושב שאינטר אחת מהקבוצות החזקות בעולם. בכדורגל אסור לך לפחד, חייבת להיות בך התעוזה להשיג מטרות גדולות. אני יכול להבטיח את זה".

"בקשר ללאוטרו מרטינס, אנחנו דנים עם הסוכן שלו, קמאנו, בגלל שסוכנים תמיד רוצים לבנות לעצמם שם טוב", סיפר מארוטה, "אבל בכל זאת אני אופטימי. לאוטרו רוצה להישאר ומראה זאת על בסיס יומי, בקרוב החוזה שלו יוארך".

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
"רוצה להישאר ומראה זאת על בסיס יומי". מרטינס/רויטרס

המנכ"ל של אלופת איטליה נשאל על העונה שהייתה ועל הזכייה בסקודטו: "הזכייה באליפות? אני חושב שרגע המפנה של העונה היה הניצחון על יובנטוס, משם כבר התקדמנו לאליפות, וגם לקחנו אותה בקלות, אם אפשר לקרוא לזה כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully