וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם הודיעה על הישארות ורנר, קברצחליה לפ.ס.ז'?

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 22:35

שחקן ההתקפה הגרמני הושאל מלייפציג לעונה נוספת, לתרנגולים תהיה אופציה לרכוש אותו. סוכנו של כוכב נאפולי אישר שהוגשה הצעה, גלאטסראיי חושבת בגדול לקראת העונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

רשמי

* טימו ורנר ממשיך בטוטנהאם גם בעונה הבאה. התרנגולים הכריזו על כך שהוא ממשיך כמושאל מלפייציג לעונה נוספת ועל פי העיתונאי פלוריאן פלטנברג, לתרנגולים תהיה אופציה לרכוש אותו עד הקיץ הבא עבור 15 מיליון יורו.

שמועות

* לפי "ספורט", ז'ואאו פליקס רוצה להמשיך בברצלונה וסוכנו ז'ורז'ה מנדש מנהל מגעים לגבי עסקת השאלה נוספת. דקו מעריך את הפורטוגלי, האנזי פליק טרם נתן את אישורו.

* על אף העניין שמגלות בו צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, קירן מקנה צפוי להישאר באיפוסייץ', כך לפי "סקיי". במקום לעזוב, המנג'ר בן ה-38 יחתום על חוזה ארוך טווח.

* אברטון דורשת 80 מיליון ליש"ט על הבלם המבוקש שלה ג'ארד ברנטווייט, מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם כרגע 60 מיליון ליש"ט ולפי "דיילי סטאר" המגעים על סף פיצוץ.

* גלאטסראיי מכוונת גבוה. כמה גבוה? היא כבר פנתה לברצלונה בנוגע לאילקאי גונדואן, וסימנה גם את רפאל וראן וקאסמירו ממנצ'סטר יונייטד.

* ברצלונה ממשיכה ללטוש עיניים לכיוון דני אולמו, אולם לפי "ספורט" גם באיירן מינכן, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי במירוץ. סעיף השחרור שלו מר.ב. לייפציג: 60 מיליון יורו.

* וינסנט קומפני על סף חתימה בבאיירן מינכן כידוע, שני המועמדים המובילים להחליפו בברנלי הם פרנק למפארד וסטיב קופר.

* אמרסון רויאל מטוטנהאם הוא אחד המועמדים המובילים של מילאן לעמדת המגן הימני בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קאסמירו, מנצ'סטר יונייטד. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
בדרך לטורקיה? קאסמירו/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

* לפי מונדו דפורטיבו, קלמון לנגלה ישוב לברצלונה לאחר שלא שכנע את אסטון וילה שמשתלם לה לרכוש אותו או לנסות להשאילו לעונה נוספת. הצרפתי לא אמור להישאר גם בקטלאנים, שמחזיקים בחוליית הגנה משופעת כרגע.

* לאחר שכשלה בניסיון להשיג את ארון רמסדייל, ניוקאסל שוקלת לרכוש את ג'יימס טראפורד מברנלי תמורת 20 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של חביצ'ה קברצחליה התראיין לעיתון "לה גאזטה דלו ספורט" והכחיש עניין מקבוצות סעודיות בכוכב נאפולי ונבחרת גאורגיה, אבל חשוב מכך - אישר שיש הצעה מפריז סן ז'רמן: "הוא מפוקס אך ורק במשחקי היורו ולא רוצה לחשוב על שום דבר אחר, אבל יש לו הצעה מפריז סן ז'רמן. זה הכל תלוי במו"מ בין פ.ס.ז' לנשיא אאורליו דה לורנטיס". לפי הדיווחים, אלופת צרפת הציעה עבורו 80 מיליון יורו.

* ווסטהאם, קבוצתו החדשה של המאמן ז'ולן לופטגי, צפויה להכריז בקרוב על רכישת הבלם הברזילאי בן ה-28 פבריסיו ברונו, שיירכש מפלמנגו עבור 12 מיליון יורו.

* אינטר תציע למנצ'סטר יונייטד 12 מיליון יורו עבור המגן הימני ארון וואן ביסאקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully