וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מעריכים שעדי יונה לא יעזוב בקיץ

28.5.2024 / 9:28

בבירה לא פוסלים עסקה עם מכבי ת"א (וסימנו את נחמיאס, מלדה ואחרים), אבל יודעים שהאלופה זקוקה לסגל רחב. ג'ורג' תחת מעקב

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מתקשים לצרף שחקני רכש בשלב זה, אך למרות דבריו של ברק אברמוב בנוגע לכך שעסקה על עדי יונה היא אפשרית במתווה מסויים, במועדון מבהירים: "הרצון והמטרה הם שיונה יישאר ומבית"ר יעבור לחו"ל בעתיד. אברמוב התכוון לעסקה יוצאת דופן של כסף ושחקנים משמעותיים להרכב. כרגע אין שום הצעה כזאת על הפרק".

מכבי תל אביב מתעניינת ביונה כבר תקופה ארוכה ומבחינת בית"ר ירושלים יש כמה שחקנים מהאלופה שיכולים לבוא בחשבון. עידן נחמיאס, דן ביטון, הנרי אדו, יונס מלדה ונדב נידם הם שחקנים שמעניינים את הצוות המקצועי, אבל בבית"ר מבינים שבקרית שלום לא ידללו את הסגל, בין היתר בגלל שהרבה שחקנים של האלופה ישחקו באולימפיאדה.

במועדון מתרכזים בשלב זה בצמצום הפערים עם דור מיכה, כאשר ישנו עדיין פער של 30 אלף דולר נטו בין הצדדים בחוזה לעונה אחת. פגישה עם מכבי חיפה בנוגע לאורי דהן תתקיים בקרוב, אך ספק אם ישוחרר או יימכר בשלב זה.

שחקן מכבי תל אביב יונס מלדה. אריאל שלום
בבית"ר היו שמחים לצרף את מלדה/אריאל שלום

בנוגע לטרזייה תומא שהושאל לקסימפשה הטורקית - בבית"ר עדיין לא הבינו מהקשר אם הוא מעוניין לחזור לארץ ונראה שהוא לוקח את הזמן ובודק אופציות נוספות. מיירון ג'ורג', שטס לפגרה, נמצא במעקב צמוד של הצוות בנוגע לתזונה ומשקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully